Niemal dekadę temu do Łukasza zadzwonił kolega z propozycją sprzedaży swojego samochodu. Była to piątka z najmniejszym dostępnym w E39 dwulitrowym benzynowym silnikiem o mocy 150 KM.
„Jak wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Po jakimś czasie Łukasz postanowił więc wymienić swoje pierwsze BMW na ten sam model, tylko z mocniejszą jednostką napędową. Następny sedan był już nieco lepiej wyposażony i w jeszcze lepszym stanie. Z biegiem czasu auto przeszło niewielkie modyfikacje. Zamontowane zostało gwintowane zawieszenie i dwuczęściowe felgi Rial Imola z dużym rantem. Łukasz jednak czuł, że to wciąż nie jest auto, jakiego szuka. Zdążył już na dobre wciągnąć się w tuning, ale by w końcu rozwinąć skrzydła, potrzebował odpowiedniej bazy…” – czytamy w artykule marcowego wydania BMW Trends.
„Po przyjeździe E39 w kolorze Cosmosschwarz zostało umyte i stanęło w garażu oczekując na metamorfozę, którą nowy właściciel planował od lat.” – Teraz to E39 zwraca uwagę wszędzie, gdzie się pojawi. Łukasz bardzo ciekawie podrasował wygląd swojego 286-konnego BMW z silnikiem V8.
Prezentację tego BMW możecie przeczytać w 1/2022 nr BMW Trends.
Fot. Piotr Błaszkiewicz