PERFEKCJONISTA - BMW E39 z V8 - Trends Magazines

PERFEKCJONISTA – BMW E39 z V8

BMW E39

Niemal dekadę temu do Łukasza zadzwonił kolega z propozycją sprzedaży swojego samochodu. Była to piątka z najmniejszym dostępnym w E39 dwulitrowym benzynowym silnikiem o mocy 150 KM.

„Jak wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Po jakimś czasie Łukasz postanowił więc wymienić swoje pierwsze BMW na ten sam model,  tylko z mocniejszą jednostką napędową. Następny sedan był już nieco lepiej wyposażony i w jeszcze lepszym stanie. Z biegiem czasu auto przeszło niewielkie modyfikacje. Zamontowane zostało gwintowane zawieszenie i dwuczęściowe felgi Rial Imola z dużym rantem. Łukasz jednak czuł, że to wciąż nie jest auto, jakiego szuka. Zdążył już na dobre wciągnąć się w tuning, ale by w końcu rozwinąć skrzydła, potrzebował odpowiedniej bazy…” – czytamy w artykule marcowego wydania BMW Trends. 

„Po przyjeździe E39 w kolorze Cosmosschwarz zostało umyte i stanęło w garażu oczekując na metamorfozę, którą nowy właściciel planował od lat.” – Teraz to E39 zwraca uwagę wszędzie, gdzie się pojawi. Łukasz bardzo ciekawie podrasował wygląd swojego 286-konnego BMW z silnikiem V8. 

Prezentację tego BMW możecie przeczytać w 1/2022 nr BMW Trends. 

Prenumerata BMW Trends

Fot. Piotr Błaszkiewicz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Volkswagen sprzedaje Porsche?

Akcje spółki Porsche AG weszły na giełdę we wrześniu tego roku. Tak zdecydował zarząd i rada nadzorcza grupy VW, która w ramach oferty publicznej sprzedaje 25 proc. udziałów. Czy to oznacza, że motoryzacyjny gigant chce pozbyć się sportowej marki? Nic takiego się nie wydarzy. Raczej VW chce zrobić na tym dobry interes. Wystawiając Porsche na…

Tuning-VW-Caddy-2.0-TDI-auto od przodu

Można być dumnym z takiego Caddy(lak)a

Caddy, którego widzicie na zdjęciach, został wyprodukowany w Poznaniu na specjalne zamówienie. Auto zostało wyposażone tak, by pokonywanie każdego kilometra sprawiało ogromną satysfakcję, a kierowca był dumny ze swojej maszyny. Atuty nie tylko silnika Dwulitrowy 140-konny silnik TDI 8V z DPF nie był jedynym atutem tego auta. Webasto sterowane za pomocą pilota, klimatyzacja, tempomat, podgrzewane…