PERFEKCJONISTA - BMW E39 z V8 - Trends Magazines

PERFEKCJONISTA – BMW E39 z V8

BMW E39

Niemal dekadę temu do Łukasza zadzwonił kolega z propozycją sprzedaży swojego samochodu. Była to piątka z najmniejszym dostępnym w E39 dwulitrowym benzynowym silnikiem o mocy 150 KM.

„Jak wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Po jakimś czasie Łukasz postanowił więc wymienić swoje pierwsze BMW na ten sam model,  tylko z mocniejszą jednostką napędową. Następny sedan był już nieco lepiej wyposażony i w jeszcze lepszym stanie. Z biegiem czasu auto przeszło niewielkie modyfikacje. Zamontowane zostało gwintowane zawieszenie i dwuczęściowe felgi Rial Imola z dużym rantem. Łukasz jednak czuł, że to wciąż nie jest auto, jakiego szuka. Zdążył już na dobre wciągnąć się w tuning, ale by w końcu rozwinąć skrzydła, potrzebował odpowiedniej bazy…” – czytamy w artykule marcowego wydania BMW Trends. 

„Po przyjeździe E39 w kolorze Cosmosschwarz zostało umyte i stanęło w garażu oczekując na metamorfozę, którą nowy właściciel planował od lat.” – Teraz to E39 zwraca uwagę wszędzie, gdzie się pojawi. Łukasz bardzo ciekawie podrasował wygląd swojego 286-konnego BMW z silnikiem V8. 

Prezentację tego BMW możecie przeczytać w 1/2022 nr BMW Trends. 

Prenumerata BMW Trends

Fot. Piotr Błaszkiewicz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Range Rover Evoque – elegancki SUV z Anglii

Czy tak właśnie wygląda najładniejszy samochód w swojej klasie? Czy jednak bliżej wam do Audi Q3, Mercedesa GLA lub BMW X1? W moim subiektywnym rankingu to właśnie Range Rover Evoque wygrywa konkurs elegancji w lidze SUV-ów. A to nie jedyny plus jakim pochwalić się może angielskie auto! To auto wygląda po prostu świetnie! Wygląda "posh",…

Pierwsze BMW z napędem na przód - BMW E30 Elektro-Antrieb

BMW E30 – to pierwsze BMW z napędem na przód?

Gdy w 2014 roku BMW zaprezentowało model 2 Active Tourer z napędem na przód, piekło zamarło, a fani marki pękali ze śmiechu. To jednak nie było pierwsze auto z takim napędem, bo Niemcy przeprowadzali taki eksperyment już w latach 80. w modelu E30. To jednak nie koniec "udziwnień".  Dziś żaden znaczący producent samochodów nie może…