O matko... ale drut! Ktoś skrzywdził BMW E39 - Trends Magazines

O matko… ale drut! Ktoś skrzywdził BMW E39

BMW E39 agro tuning

Pokazywaliśmy już kiedyś E39 przerobione na F10. Posypały się komentarze – jedni uważali, że to totalny drut, inni byli pod wrażeniem warsztatu blacharza. Dziś mamy dla Was inne E39, które otrzymało od swojego właściciela pakiet „nie mam co robić z czasem i pieniędzmi”.

Zaprenumeruj już dziś. BMW Trends

E39 AGRO

Zapraszamy na jedynie dwa, ale jakże wymowne zdjęcia. Jedna rzecz w tym samochodzie nam się podoba – kolor. A tak poza tym to… o matko. No dobra, ten sedan ma też fajne felgi. Jeśli mnie oczy nie mylą, to są to obręcze japońskiej marki WORK, model Meister. Szkoda, że nie udało nam się dotrzeć do zdjecia wnętrza… Czy ten grill to BMW Z3?

BMW E39 agro tuning BMW E39 agro tuning

A jak kupować E39?

Mimo upływu czasu używane BMW pozostają stosunkowo drogie. Zarówno sprzedający, jak i kupujący są świadomi zalet. Oczywiście nie oznacza to, że do oferowanych samochodów można podchodzić bezkrytycznie. Wręcz przeciwnie. Daleko idąca ostrożność jest więcej niż wskazana. Przede wszystkim należy nie wolno ufać informacjom o przebiegu. 200, 300 czy 400 tys. km nierzadko można przemnożyć przed dwa.

BMW E39 530d w ersji touring

Warto sprawdzić przed kupnem

Nawet jeżeli silnik zniesie taki przebieg bez większego uszczerbku, to napraw zapewne będzie wymagał jego osprzęt – z turbosprężarką czy wtryskiwaczami włącznie. Im niższa cena BMW, tym skala problemów do usunięcia okazuje się większa. Lista typowych usterek diesli jest dosyć krótka. Wiele problemów to po prostu następstwo eksploatacyjnego zużycia elementów bądź nawarstwiających się latami zaniedbań serwisowych.

 

Podobne

BMW X3 M E83 4

SUV na bazie M3 E46? Tak, oto BMW X3 M E83

W czasach pierwszego X3 mało kto jeszcze myślał, że SUVy mogą być sportowe, choć to słowo jest na stałe wpisane w ich nazwę. Dziś BMW X3 M nikogo nie dziwi, ale brakuje tam kultowej wolnossącej jednostki S54. Ten gość znalazł na to rozwiązanie.  Obecne BMW X3 M, czyli sportowa wariacja na temat tego SUVa klasy…

Używane BMW E28 M5 (1984-1988). Zalety, wady i typowe usterki (cz. 1/5)

Najszybsza limuzyna świata, czyli BMW M5, ma długą i barwną historię. Na zakup pachnącego nowością auta mogą pozwolić sobie nieliczni. Używane egzemplarze kosztują ułamek początkowej ceny. O czym warto pamiętać? Nasz poradnik zaczynamy od odcinka o używanym BMW E28 M5. Samochód zadebiutował w 1984 roku na salonie w Amsterdamie. Był owocem eksperymentu przeprowadzonego przez BMW…