Nowość. Sportowy Golf 8 dostępny w trzech smakach: GTI, GTD i GTE. Którego wybrać? - PREMIERY - Trends Magazines

Nowość. Sportowy Golf 8 dostępny w trzech smakach: GTI, GTD i GTE. Którego wybrać? – PREMIERY

Golf 8 GTI GTE GTD

Zapraszamy na galerię najnowszych sportowych wersji Golfa 8. Podobnie jak w przypadku siódmej generacji, również teraz klienci bedą mieli do wyboru trzy wersje (smaki) oznaczone przydomkiem zaczynającym się od liter GT. Niezależnie od modelu nowy Golf może mieć wirtualny kokpit (w miejscu klasycznych zegarów) z wyświetlaczem o przekątnej 10.25 cala oraz system shift-by-wire, który za pomocą elektronicznego przełącznika kontroluje skrzynię DSG zamiast fizycznego łącznika jakim był mieszek w centralnej konsoli. Który smak lubicie najbardziej? To nie będzie łatwa decyzja…

1. GTI („truskawkowy”), to wersja z silnikiem benzynowym 2.0 TSI 245 KM
2. GTD („czekoladowy”), czyli samochód z silnikiem TDI o pojemności 2.0 i mocy 200 KM
3. GTE („śmietankowy”), czyli hybryda typu plug-in o łącznej mocy systemowej 245 KM  (1.4 TSI 150 KM + elektryczny 115 KM)

 

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Zaskakujący Passat B5 2.7 BiTurbo

W 2010 roku Emil, świeżo upieczony kierowca, rozpoczął poszukiwania pierwszego samochodu. Ostatecznie młody człowiek wszedł w posiadanie auta, jakich wiele na naszych drogach – popularnego „passacika w dieselku”. Ponieważ kombiak wcześniej służył w korporacji jako taksówka, śmiało można powiedzieć, że kupując swój pierwszy samochód Emil kierował się sercem, a nie rozsądkiem. Mimo dużego przebiegu silnika…

VW Golf II GTI – zapomniany mistrz świata grupy A

Samochody ze stajni Volkswagen Motorsport rozdawały ostatnimi czasy karty na odcinkach specjalnych światowych rajdów. Mało kto pamięta, że podobnie było w 1986 roku, kiedy Kenneth Eriksson za kierownicą Golfa II sięgnął po najwyższe laury w Grupie A. Volkswageny zaczęły pojawiać się w poważnych rajdach w latach 70. XX wieku. Wówczas honoru marki na odcinkach specjalnych…