Myślicie, że Hummer H1 to duże auto? Zobaczcie TEGO Hummera - Trends Magazines

Myślicie, że Hummer H1 to duże auto? Zobaczcie TEGO Hummera

To zdjęcie nie przedstawia resoraka w zestawieniu z prawdziwym autem. Ono przedstawia prawdziwego Hummera H1 w porównaniu z kolosem, którego stworzył szejk ze zbyt dużą ilością pieniędzy. 

Hamad bin Hamdan Al Nahyan to szejk z Abu Dhabi, który jest miliarderem i do tego kocha samochody. Nic dziwnego, że Hummer gigant to jego sprawka. Stwierdził, że seryjny H1 jest zbyt mały, dlatego postanowił dać mu trochę sterydów.

Efekt? Auto mierzy 14 metrów długości, 6,5 metra szerokości i ponad 5,8 metra wysokości. Co więcej ten kolos jeździ, a to dzięki czterem silnikom diesla — po jednym na każde koło. 

Gigantyczny Hummer H1 nie jest typowym autem, a raczej pokazem możliwości. Kabina w niczym nie przypomina samochodu, to raczej wielki plac zabaw z dużą podłogą, a nawet toaletą. Pojazd nie ma zawiHummereszenia, więc jazda prawdopodobnie nie jest za bardzo komfortowa, ale nie o to tutaj chodzi. 

Szejk może pochwalić się posiadaniem największego Hummera H1 na świecie i prawdopodobnie to było celem stworzenia tego giganta. Trzeba przyznać, że auto jest doskonale odwzorowane i przypomina oryginał w 100 procentach. 

Jak Wam się podoba taki kolos?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Opona Pirelii Stella Bianca wraca po latach

Po przeszło 50 latach ciągłej produkcji opon radialnych, Pirelli powraca do produkcji tradycyjnych opon krzyżowych (diagonalnych). Nowa odsłona kultowych opon skierowana jest do miłośników klasycznych samochodów, którzy chcą utrzymać ich oryginalny wygląd i historyczną duszę, przy jednoczesnym zachowaniu współczesnych parametrów jezdnych. Przy współpracy z takimi producentami jak renomowany dział Ferrari Classiche, firma Pirelli stworzyła nową…

E46 z carbonu- TUNING

Znajdujący się w Bangkoku sklep z akcesoriami tuningowymi AKANA & GP Racing by Factory opublikował zdjęcia nadwozia BMW E46 Coupé wykonanego z włókna węglowego.  Super full carbon, bo tak nazywa się ta konwersja nadwozia zawiera progi, słupki A, B, C i dach. W komplecie są cztery błotniki z poszerzeniami (a'la GT3), zderzaki i maska z…