Dla wszystkich modeli 911 Carrera S i 4S bez dopłaty można zamówić teraz 7-biegową skrzynię manualną.
Ręczna przekładnia łączy się z pakietem Sport Chrono i z tego względu przypadnie do gustu przede wszystkim kierowcom o sportowym usposobieniu, którzy dzięki samodzielnej zmianie biegów czerpią więcej przyjemności z jazdy.
Dla purystów
Ręczna skrzynia o siedmiu przełożeniach w 911 Carrera S i 4S zawsze występuje w połączeniu z pakietem Sport Chrono. Obejmuje również Porsche Torque Vectoring (PTV) ze zmienną dystrybucją momentu obrotowego za sprawą kontrolowanych interwencji hamulców tylnych kół i asymetryczną, mechaniczną blokadą tylnego mechanizmu różnicowego.
Idalny downshift za każdym razem
W połączeniu z manualną skrzynią pakiet Sport Chrono oferuje również funkcję automatycznego dopasowania („podbijania”) obrotów. Gdy kierowca zmienia bieg na niższy, automatycznie otwiera ona na chwilę przepustnicę w celu zwiększenia prędkości obrotowej silnika i dostosowania jej do wyższej prędkości skrzyni na niższym biegu.
Co jeszcze w Sport Chrono?
Pakiet obejmuje też inne sportowe komponenty, takie jak dynamiczne mocowania silnika, sportowy tryb PSM, przełącznik trybów jazdy na kierownicy (z trybami Normal, Sport, Sport Plus, Wet oraz przeznaczonym do indywidualnej konfiguracji programem Individual), a także stoper i aplikację Porsche Track Precision.
Jak to jeździ?
911 Carrera S z manualną skrzynią biegów przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 308 km/h. Masa własna 911 Carrera S Coupé z manualną skrzynią biegów wynosi 1480 kilogramów – czyli o 45 kilogramów mniej niż wersji z PDK.