LUMMA CLR X7 to zawodnik wagi superciężkiej- TUNING - Trends Magazines

LUMMA CLR X7 to zawodnik wagi superciężkiej- TUNING

LUMMA Design GmbH & Co. KG z siedzibą w południowo-niemieckim mieście Winterlingen proponuje program indywidualizacji LUMMA CLR X7 dla luksusowego SUV-a BMW X7.

Aby poprawić wygląd i aerodynamikę zespół LUMMA całkowicie przeprojektował przód pojazdu. Większe wloty powietrza w połączeniu z przednim splitterem i nową carbonową maską zupełnie zmieniają przód, który jest teraz bardzo agresywny. Profil auta otrzymał podobne zmiany. Są to imponujące poszerzenia o 50 milimetrów z każdej strony. Technicy LUMMA opracowali również carbonowe elementy aerodynamiczne, takie jak lotka, czy spojler dachowy.

Nowy tylny zderzak z dyfuzorem pozwala na montaż układu wydechowego ze sportowymi rurami ze stali nierdzewnej 4 x 100 mm.  Silnik ma też nowe oprogramowanie i dzięki temu generuje w LUMMIE ok. 680 KM / 500 kW.
Finalnie o wygląd dbają aluminiowe felgi LUMMA CLR 24 RS o wymiarach 10 x 24 cali na przedniej osi i 13 x 24 cali. 

Czy podoba nam się tak zaserwowane X7? Z pewnością nie jest to propozycja dla każdego, ale jeżeli masz już dość wszystkich Mercedesów G63 AMG na swoim osiedlu, to jest to idealny sposób, żeby się wyróżnić.


Zamów prenumeratę

Podobne

Porsche_911_Targa

Historia Porsche Targa

55 lat temu, podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, Porsche zaprezentowało model 911 Targa. Targa nie była ani kabrioletem, ani coupé, nie miała też nadwozia z hardtopem. Była czymś zupełnie nowym: pierwszym bezpiecznym kabrioletem na świecie, ze stałym pałąkiem przeciwkapotażowym. Co wyróżnia wersję Targa? Zdejmowany, składany dach oraz plastikowa, składana tylna szyba sprawiały, że podróżowanie…

Piękno klasyka – VW Karmann Ghia Automatic

Oryginalny to, według Słownika Języka Polskiego, „tworzący samodzielnie, nieopierający się na wzorach”, ale też „niebędący przeróbką”. W motoryzacji przymiotnikiem tym z jednej strony określamy więc pojazdy nietuzinkowo zmodyfikowane, z drugiej ‒ nienaruszone klasyki, takie jak ten Karmann Ghia. Zbigniew, pełniący funkcję prezesa Koła Pojazdów Zabytkowych „Weteran” przy Automobilklubie Kieleckim, swój pierwszy zabytkowy samochód kupił w…