LUMMA CLR X7 to zawodnik wagi superciężkiej- TUNING - Trends Magazines

LUMMA CLR X7 to zawodnik wagi superciężkiej- TUNING

LUMMA Design GmbH & Co. KG z siedzibą w południowo-niemieckim mieście Winterlingen proponuje program indywidualizacji LUMMA CLR X7 dla luksusowego SUV-a BMW X7.

Aby poprawić wygląd i aerodynamikę zespół LUMMA całkowicie przeprojektował przód pojazdu. Większe wloty powietrza w połączeniu z przednim splitterem i nową carbonową maską zupełnie zmieniają przód, który jest teraz bardzo agresywny. Profil auta otrzymał podobne zmiany. Są to imponujące poszerzenia o 50 milimetrów z każdej strony. Technicy LUMMA opracowali również carbonowe elementy aerodynamiczne, takie jak lotka, czy spojler dachowy.

Nowy tylny zderzak z dyfuzorem pozwala na montaż układu wydechowego ze sportowymi rurami ze stali nierdzewnej 4 x 100 mm.  Silnik ma też nowe oprogramowanie i dzięki temu generuje w LUMMIE ok. 680 KM / 500 kW.
Finalnie o wygląd dbają aluminiowe felgi LUMMA CLR 24 RS o wymiarach 10 x 24 cali na przedniej osi i 13 x 24 cali. 

Czy podoba nam się tak zaserwowane X7? Z pewnością nie jest to propozycja dla każdego, ale jeżeli masz już dość wszystkich Mercedesów G63 AMG na swoim osiedlu, to jest to idealny sposób, żeby się wyróżnić.


Zamów prenumeratę

Podobne

Seat Ibiza księcia

Ile lat ma SEAT? Wszystko, czego nie wiecie o hiszpańskiej marce

W 2020 roku SEAT świętuje swoje 70. urodziny. W ciągu siedmiu dekad działalności na temat firmy powstało mnóstwo anegdot. Zapraszamy na te najciekawsze. Zakładowa limuzyna Inauguracja pierwszej fabryki w barcelońskiej Zona Franca w 1955 roku należała do wyjątkowo hucznych imprez. Jednym z punktów programu była wycieczka SEAT-em 1400 po nowo otwartym zakładzie. Model został tak…

Diesel-power, czyli wyścigowe BMW 320d

Sportowe sukcesy BMW serii 3 zwykle utożsamiamy z M3. Rzadziej na myśl przychodzą nam 318is czy 320i. Tylko nieliczni, którym historia BMW Motorsport nie obca, pomyślą o 320d. Zaprezentowane w 1990 r. BMW E36 było świetnym materiałem na wyścigówkę. Karoseria dużo sztywniejsza od nadwozia E30 dodatnio wpływała na precyzję prowadzenia, a wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi…