Znamy cenę nowego BMW XM. Duże auto, duża cena - Trends Magazines

Znamy cenę nowego BMW XM. Duże auto, duża cena

BMW XM widok od tyłu

Nowe BMW XM to prawdopodobnie największe auto w gamie bawarskiego producenta. Wymiary, a także możliwości tego auta sugerują, że nie będzie to model przystępny cenowo. Faktycznie – nie jest. 

Premiera BMW XM odbyła się wczoraj, a dziś poznaliśmy cenę tego gigantycznego i najmocniejszego w historii marki modelu. Przypomnijmy, że XM to duże auto – mierzy 5110 mm długości, 2005 mm szerokości i 1755 mm wysokości. Rozstaw osi jest identyczny jak w X7 — 3105 mm.

Pod maską pracuje silnik benzynowy 4.4 V8 TwinPower Turbo o mocy 489 KM i elektryczny o mocy 197 KM, co daje łączną moc systemową 653 KM! Maksymalny moment obrotowy tej hybrydy wynosi 800 Nm (generowany wspólnie przez silnik spalinowy o wartości do 650 Nm i silnik elektryczny o wartości do 280 Nm).

Takie gabaryty, osiągi i technologia muszą swoje kosztować. Ale szczerze mówiąc nie spodziewaliśmy się takiej kwoty wyjściowej. Lepiej usiądźcie – cena rozpoczyna się od 935 000 zł. Nie trzeba dodawać, że przebicie miliona nie będzie problemem, nikt nie kupuje przecież takich aut z podstawowym wyposażeniem, a dodanie kilku opcji szybko podbije kwotę. Oto kilka przykładów nietanich dodatków:

  • 23-calowe felgi ze złotymi elementami M Star-Spoke 923 Bicolor Night Gold – 15 800 zł
  • Pakiet M-Driver (przesunięcie limitu prędkości do 270 km/h, jednodniowe szkolenie na torze) 12 700 zł
  • zestaw audio Bowers & Wilkins Diamond – 23 000 zł
  • pakiet Repair Inclusive – 5 lat / 200.000km – 61 900 zł
     

Trzeba jednak przyznać, że samochód jest w standardzie bogato wyposażony i opcji dodatkowych nie ma zbyt wiele. Ciekawostką jest pakiet naprawczy, który kosztuje tyle, co małe auto miejskie. To może sugerować, że BMW XM nie będzie należało do tanich w naprawie. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Metamorfoza. BMW E36 316i coupé

BMW E36 w nadwoziu coupé było i nadal jest marzeniem wielu młodych kierowców chcących zacząć zafascynowanych autami bawarskiej marki. Atrakcyjna linia nadwozia, dobre prowadzenie, szeroki wybór jednostek napędowych oraz przystępne ceny na rynku wtórnym wpływają na popularność tego modelu. Przemek, właściciel coupé serii 3, które dziś przedstawiamy, poddał prawdziwej metamorfozie. Po raz pierwszy ujrzał je…

Audi e-tron Sportback quattro- PREZENTACJA

Audi e-tron Sportback ma 4901 mm długości, 1935 mm szerokości i 1616 mm wysokości. Dach płasko rozpościera się nad karoserią, ostro opadając ku tyłowi — w stylu typowym dla coupé. Audi e-tron Sportback w połączeniu z pakietem wyposażenia zewnętrznego S line i wirtualnymi lusterkami bocznymi posiada doskonałą wartość współczynnika oporu powietrza cw: zaledwie 0,25 –…