LUMMA CLR X7 to zawodnik wagi superciężkiej- TUNING - Trends Magazines

LUMMA CLR X7 to zawodnik wagi superciężkiej- TUNING

LUMMA Design GmbH & Co. KG z siedzibą w południowo-niemieckim mieście Winterlingen proponuje program indywidualizacji LUMMA CLR X7 dla luksusowego SUV-a BMW X7.

Aby poprawić wygląd i aerodynamikę zespół LUMMA całkowicie przeprojektował przód pojazdu. Większe wloty powietrza w połączeniu z przednim splitterem i nową carbonową maską zupełnie zmieniają przód, który jest teraz bardzo agresywny. Profil auta otrzymał podobne zmiany. Są to imponujące poszerzenia o 50 milimetrów z każdej strony. Technicy LUMMA opracowali również carbonowe elementy aerodynamiczne, takie jak lotka, czy spojler dachowy.

Nowy tylny zderzak z dyfuzorem pozwala na montaż układu wydechowego ze sportowymi rurami ze stali nierdzewnej 4 x 100 mm.  Silnik ma też nowe oprogramowanie i dzięki temu generuje w LUMMIE ok. 680 KM / 500 kW.
Finalnie o wygląd dbają aluminiowe felgi LUMMA CLR 24 RS o wymiarach 10 x 24 cali na przedniej osi i 13 x 24 cali. 

Czy podoba nam się tak zaserwowane X7? Z pewnością nie jest to propozycja dla każdego, ale jeżeli masz już dość wszystkich Mercedesów G63 AMG na swoim osiedlu, to jest to idealny sposób, żeby się wyróżnić.


Zamów prenumeratę

Podobne

Tuning VW Golf Mk3 1.8 ADZ front auta

Niby banalny, a wyjątkowy Golf Mk 3

Srebrny pięciodrzwiowy Golf Mk3 z 90-konnym silnikiem pod maską. Niby nic bardziej banalnego. Auto, jakich wiele na naszych drogach. Jednak Golf Krzyśka jest wyjątkowy. Niebanalna historia Golfa MK 3 Golf Mk3 to mocny punkt w ofercie koncernu z Wolfsburga od chwili, gdy zaprezentowano ten model na początku lat 90. Było tak też, kiedy pojawił się…

Tuning VW Golf 1 widok od tyłu

Ekstremalnie obniżony VW Golf 1 – w prostocie piękno

Fascynacja Grześka z marką symbolem, jakim niewątpliwie jest Volkswagen, zaczęła się wiele lata temu. Jego VW Golf 1 należał przez wiele lat do starszego pana, który użytkował go sporadycznie. Stan samochodu ogólnie był dobry, lecz wymagał nieco pracy. Nie ma się w sumie czemu dziwić, ten egzemplarz miał na karku 32 lata! Zarówno Grzesiek, jak…