Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign - Trends Magazines

Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z tyłu

Miłośnicy tuningu najnowszych luksusowych samochodów nie mają powodów do narzekania. Spory wkład w tę dziedzinę ma 3DDesign.


Japońska firma przygotowała masę szlachetnych dodatków do nowości BMW. Po niedawno zaprezentowanych pakietach dla M2, X3, X4 oraz Z4 przyszedł czas na akcesoria dla topowego BMW M8 Gran Coupé.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z przodu

Zgodnie ze swoją renomą 3DDesing kierował się maksymą, że mniej znaczy więcej. Bo chyba sami przyznacie, że mające ponad 5 m długości auto z 625-konnym silnikiem, kosztujące co najmniej 585.100 zł, jest wystarczająco szokujące i rzucające się w oczy już w seryjnym wydaniu, więc nie potrzebuje krzykliwego pakietu stylistycznego.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-kierwonica i zegary

Kto chciałby podkreślić możliwości flagowej eMki, może zamówić aerodynamiczny pakiet z włókna węglowego. Obejmuje on przedni spliter, dokładki progów, tylny dyfuzor i lotkę klapy bagażnika.

 

W ofercie 3DDesign nie zabrakło metalowych nakładek na pedały i karbonowych manetek do zmiany biegów.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-aluminiowe pedały

Pakiet nie jest więc wyjątkowo bogaty, ale elementy doskonale korespondujące ze stylistyką BMW M8 Gran Coupé pozwalają na postawienie kropki nad i – trudno wyobrazić sobie lepszy sposób na poprawienie seryjnego auta.

Fot. 3Ddesign

Podobne

Polska reklama Porsche 911 – VIDEO

Polska doczekała się własnego klipu reklamowego legendarnego Porsche 911. To 30 sekundowy materiał, który odwołuje się do dziecięcych marzeń o "jedenastce". Naszym zdaniem, ten spot odnosi się w prostej linii do innej legendarnej reklamy 911 z USA sprzed kilkunastu lat, którą również załączamy poniżej. Co sądzicie o polskim video? Czy podoba Wam się oryginał? Dla…

leib-bmw-m3-tuning

G-POWER BMW M3. Ile mocy to zbyt wiele? – TUNING

BMW M3 jest ulubieńcem firm tuningowych. Specjaliści od modyfikacji bardzo chętnie uwalniają rezerwy mocy, które tkwią w wolnossącym silniku 4.0 V8. Przepisów na podkręcenie jednostki S65B40 nie brakuje. Najbardziej spektakularne efekty przynosi zastosowanie mechanicznego doładowania. Na taki krok zdecydowała się firma Leib Engineering, która wyposażyła M3 w kompresor G-Power SK II CS. Tuner z Gießen…