Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign - Trends Magazines

Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z tyłu

Miłośnicy tuningu najnowszych luksusowych samochodów nie mają powodów do narzekania. Spory wkład w tę dziedzinę ma 3DDesign.


Japońska firma przygotowała masę szlachetnych dodatków do nowości BMW. Po niedawno zaprezentowanych pakietach dla M2, X3, X4 oraz Z4 przyszedł czas na akcesoria dla topowego BMW M8 Gran Coupé.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z przodu

Zgodnie ze swoją renomą 3DDesing kierował się maksymą, że mniej znaczy więcej. Bo chyba sami przyznacie, że mające ponad 5 m długości auto z 625-konnym silnikiem, kosztujące co najmniej 585.100 zł, jest wystarczająco szokujące i rzucające się w oczy już w seryjnym wydaniu, więc nie potrzebuje krzykliwego pakietu stylistycznego.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-kierwonica i zegary

Kto chciałby podkreślić możliwości flagowej eMki, może zamówić aerodynamiczny pakiet z włókna węglowego. Obejmuje on przedni spliter, dokładki progów, tylny dyfuzor i lotkę klapy bagażnika.

 

W ofercie 3DDesign nie zabrakło metalowych nakładek na pedały i karbonowych manetek do zmiany biegów.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-aluminiowe pedały

Pakiet nie jest więc wyjątkowo bogaty, ale elementy doskonale korespondujące ze stylistyką BMW M8 Gran Coupé pozwalają na postawienie kropki nad i – trudno wyobrazić sobie lepszy sposób na poprawienie seryjnego auta.

Fot. 3Ddesign

Podobne

Tuning-BMW-E28-520i-widok z przodu

Sposób na samodzielny tuning BMW E28 520i

Leszek z marką BMW związany jest od dzieciństwa. Miał w swoim życiu kilka modeli, ale ostatecznie wybrał E28, przy którym pozostał. E28 520i z 1986 roku kupił w 2009 roku. Była to wersja na rynek szwajcarski w kolorze Achattgruen metallic. W oczy rzucały się od razu i drażniły nowego właściciela stalowe felgi i zawieszenie wysokie jak w Golfie Country. Tak nie mogło zostać. Silnik…