Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign - Trends Magazines

Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z tyłu

Miłośnicy tuningu najnowszych luksusowych samochodów nie mają powodów do narzekania. Spory wkład w tę dziedzinę ma 3DDesign.


Japońska firma przygotowała masę szlachetnych dodatków do nowości BMW. Po niedawno zaprezentowanych pakietach dla M2, X3, X4 oraz Z4 przyszedł czas na akcesoria dla topowego BMW M8 Gran Coupé.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z przodu

Zgodnie ze swoją renomą 3DDesing kierował się maksymą, że mniej znaczy więcej. Bo chyba sami przyznacie, że mające ponad 5 m długości auto z 625-konnym silnikiem, kosztujące co najmniej 585.100 zł, jest wystarczająco szokujące i rzucające się w oczy już w seryjnym wydaniu, więc nie potrzebuje krzykliwego pakietu stylistycznego.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-kierwonica i zegary

Kto chciałby podkreślić możliwości flagowej eMki, może zamówić aerodynamiczny pakiet z włókna węglowego. Obejmuje on przedni spliter, dokładki progów, tylny dyfuzor i lotkę klapy bagażnika.

 

W ofercie 3DDesign nie zabrakło metalowych nakładek na pedały i karbonowych manetek do zmiany biegów.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-aluminiowe pedały

Pakiet nie jest więc wyjątkowo bogaty, ale elementy doskonale korespondujące ze stylistyką BMW M8 Gran Coupé pozwalają na postawienie kropki nad i – trudno wyobrazić sobie lepszy sposób na poprawienie seryjnego auta.

Fot. 3Ddesign

Podobne

BMW Neue Klasse powraca

Już w 2025 roku ma powstać nowa klasa aut BMW pod, znaną już w bawarskiej marce, nazwą - Neue Klasse. Auta mają powstawać na Węgrzech.  BMW ogłosiło Neue Klasse w 1962 roku i od razu samochody nowej klasy zyskały popularność. Były innowacyjne. W pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu, hamulce tarczowe, zrywne silniki…

Polensky-Monopoletta-F3-widok zboku

Monopoletta – nieznany bolid z silnikiem BMW

Słyszeliście o Polensky Monopoletta F3? Pewnie nie, a szkoda, bo w latach 50. był to jeden z najszybszych bolidów Formuły 3. Jego sercem był silnik BMW. Świętym Graal motorsportu Stosunek mocy do masy jest Świętym Graalem dla inżynierów pracujących nad sportowymi samochodami. Równie ważne jest trzymanie w ryzach ciężaru pojazdu. Im jest on bowiem lżejszy,…