Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign - Trends Magazines

Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z tyłu

Miłośnicy tuningu najnowszych luksusowych samochodów nie mają powodów do narzekania. Spory wkład w tę dziedzinę ma 3DDesign.


Japońska firma przygotowała masę szlachetnych dodatków do nowości BMW. Po niedawno zaprezentowanych pakietach dla M2, X3, X4 oraz Z4 przyszedł czas na akcesoria dla topowego BMW M8 Gran Coupé.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z przodu

Zgodnie ze swoją renomą 3DDesing kierował się maksymą, że mniej znaczy więcej. Bo chyba sami przyznacie, że mające ponad 5 m długości auto z 625-konnym silnikiem, kosztujące co najmniej 585.100 zł, jest wystarczająco szokujące i rzucające się w oczy już w seryjnym wydaniu, więc nie potrzebuje krzykliwego pakietu stylistycznego.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-kierwonica i zegary

Kto chciałby podkreślić możliwości flagowej eMki, może zamówić aerodynamiczny pakiet z włókna węglowego. Obejmuje on przedni spliter, dokładki progów, tylny dyfuzor i lotkę klapy bagażnika.

 

W ofercie 3DDesign nie zabrakło metalowych nakładek na pedały i karbonowych manetek do zmiany biegów.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-aluminiowe pedały

Pakiet nie jest więc wyjątkowo bogaty, ale elementy doskonale korespondujące ze stylistyką BMW M8 Gran Coupé pozwalają na postawienie kropki nad i – trudno wyobrazić sobie lepszy sposób na poprawienie seryjnego auta.

Fot. 3Ddesign

Podobne

VW GOLF MK2 – wielkie odliczanie – HISTORIA

W 1983 roku Volkswagen wprowadził na rynek drugą generację Golfa. Faktem jest, że ten Golf, podobnie jak poprzednik, również stał się światowym sukcesem: do czasu jego wycofania w 1991 roku Volkswagen wyprodukował 6,3 miliona Golfa Mk II. Samochód nosił przydomek „Generation Golf” i miał zdecydowanie więcej przestrzeni od jedynki. Cytat z folderu prasowego z 1983 r…

szkoła Volkswagen

Chcesz zdobywać w Polsce edukację z firmą Volkswagen? To możliwe!

Dokładnie 15 lat temu, w roku 2005, w Zespole Szkół nr 1 w Swarzędzu rozpoczęła swe działanie pierwsza klasa pod patronatem Volkswagen Poznań. Przez lata współpraca systematycznie się poszerzała, a klasy pod patronatem spółki nie tylko w Swarzędzu, ale również we Wrześni, opuściło od tego momentu prawie 580 specjalistów – mechaników, mechatroników, elektromechaników i odlewników…