Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign - Trends Magazines

Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z tyłu

Miłośnicy tuningu najnowszych luksusowych samochodów nie mają powodów do narzekania. Spory wkład w tę dziedzinę ma 3DDesign.


Japońska firma przygotowała masę szlachetnych dodatków do nowości BMW. Po niedawno zaprezentowanych pakietach dla M2, X3, X4 oraz Z4 przyszedł czas na akcesoria dla topowego BMW M8 Gran Coupé.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z przodu

Zgodnie ze swoją renomą 3DDesing kierował się maksymą, że mniej znaczy więcej. Bo chyba sami przyznacie, że mające ponad 5 m długości auto z 625-konnym silnikiem, kosztujące co najmniej 585.100 zł, jest wystarczająco szokujące i rzucające się w oczy już w seryjnym wydaniu, więc nie potrzebuje krzykliwego pakietu stylistycznego.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-kierwonica i zegary

Kto chciałby podkreślić możliwości flagowej eMki, może zamówić aerodynamiczny pakiet z włókna węglowego. Obejmuje on przedni spliter, dokładki progów, tylny dyfuzor i lotkę klapy bagażnika.

 

W ofercie 3DDesign nie zabrakło metalowych nakładek na pedały i karbonowych manetek do zmiany biegów.

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-aluminiowe pedały

Pakiet nie jest więc wyjątkowo bogaty, ale elementy doskonale korespondujące ze stylistyką BMW M8 Gran Coupé pozwalają na postawienie kropki nad i – trudno wyobrazić sobie lepszy sposób na poprawienie seryjnego auta.

Fot. 3Ddesign

Podobne

Współczesne samochody wiedzą o nas o wiele za dużo. Wstrząsający raport

Nawet 580 gigabajtów na godzinę – tyle danych jest w stanie zbierać współczesny samochód. Kto otrzymuje, kontroluje i wykorzystuje te informacje – to pytanie niepokoi organizacje konsumenckie. Gra toczy się jednak nie tylko o prywatność użytkowników aut, lecz także o przyszły kształt rynku motoryzacyjnego. Wizja wielkiej sieci informacyjnej to sci-fi? "Connected cars" to nowa generacja…

Wierność tradycji. Prezentacja BMW E28 525e

Youngtimery oraz klasyki stają się w naszym kraju coraz popularniejsze. Zagorzałych fanów czterech kółek decydujących się na zakup kultowego kilkudziesięcioletniego auta można podzielić na dwie grupy. Pierwsza stawia na całkowitą metamorfozę klasyka przy wykorzystaniu części niedostępnych w latach świetności danego modelu. Druga grupa, do której należy Konrad, to entuzjaści dbałości o jak najwierniejsze zachowanie stanu…