Dawny Stig wziął w swoje ręce nowe BMW M3 Touring - Trends Magazines

Dawny Stig wziął w swoje ręce nowe BMW M3 Touring

Nic dziwnego, że najbardziej upodobał sobie tryb RWD, czyli z wyłączeniem przedniem osi. Ben Collins, czyli niegdyś legendarny Stig wziął nowe BMW M3 Touring na przejażdżkę, a jakże po torze Nürburgring.

Po wielu, wielu latach BMW wreszcie zdecydowało się wypuścić na rynek najostrzejszą „trójkę” w rodzinnej odmianie, czyli M3 Touring. Entuzjastom, nie tylko bawarskiej marki zaczęło szybciej bić serce, a wielu kierowców niecierpliwie czekało, żeby zasiąść z kółkiem nowego dzieła z Monachium. 

Ben Collins, czyli kierowca wyścigowy i wyczynowy postanowił wziąć M3 Touring na słynny tor Nürburgring i sprawdzić, co potrafi nowe auto. Przypomnijmy, że właśnie tam niemiecki producent pobił rekord toru w kategorii aut kombi. 

Co spodobało się byłemu Stigowi? Zwrócił uwagę m.in. na niewyczuwalną różnicę w wadze auta, a także upodobał sobie tryb RWD, czyli odłączenie napędu przedniej osi. Przypomnijmy, że w M3 Touring napęd na cztery koła xDrive otrzymujemy w standardzie. Na co jeszcze zwrócił uwagę Ben Collins? Zobacz filmik. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Co myślą Polacy o samochodach elektrycznych?

Jakie jest podejście Polaków do fundamentalnych kwestii związanych z samochodami elektrycznymi? Najnowszy raport opublikowany przez InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen ukazuje podejście Polaków do najpopularniejszych tez na temat samochodów elektrycznych. Reprezentatywna grupa ankietowanych miała za zadanie określić, na ile zgadza się lub nie zgadza się z popularnymi tezami dotyczącymi użytkowania samochodów na prąd.…

Kia-EV6

30 tys. km i rok w samochodzie elektrycznym. Różnica w kosztach eksploatacji to ponad 20 tys. zł!

Samochód elektryczny wiąże się ze sporym wydatkiem podczas zakupu, średnio o 30% większym niż w przypadku spalinowego odpowiednika. Czy jednak w późniejszej eksploatacji, samochód elektryczny będzie tańszy? Sprawdzamy, ile kosztuje przejechanie 30 tys. km w elektryku.  Jeszcze kilka lat temu można było naładować samochód elektryczny za darmo, co było jedną z największych zalet samochodów elektrycznych,…