Dawny Stig wziął w swoje ręce nowe BMW M3 Touring - Trends Magazines

Dawny Stig wziął w swoje ręce nowe BMW M3 Touring

Nic dziwnego, że najbardziej upodobał sobie tryb RWD, czyli z wyłączeniem przedniem osi. Ben Collins, czyli niegdyś legendarny Stig wziął nowe BMW M3 Touring na przejażdżkę, a jakże po torze Nürburgring.

Po wielu, wielu latach BMW wreszcie zdecydowało się wypuścić na rynek najostrzejszą „trójkę” w rodzinnej odmianie, czyli M3 Touring. Entuzjastom, nie tylko bawarskiej marki zaczęło szybciej bić serce, a wielu kierowców niecierpliwie czekało, żeby zasiąść z kółkiem nowego dzieła z Monachium. 

Ben Collins, czyli kierowca wyścigowy i wyczynowy postanowił wziąć M3 Touring na słynny tor Nürburgring i sprawdzić, co potrafi nowe auto. Przypomnijmy, że właśnie tam niemiecki producent pobił rekord toru w kategorii aut kombi. 

Co spodobało się byłemu Stigowi? Zwrócił uwagę m.in. na niewyczuwalną różnicę w wadze auta, a także upodobał sobie tryb RWD, czyli odłączenie napędu przedniej osi. Przypomnijmy, że w M3 Touring napęd na cztery koła xDrive otrzymujemy w standardzie. Na co jeszcze zwrócił uwagę Ben Collins? Zobacz filmik. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW pod prąd na drodze S17

Do lubelskiej policji trafiło nagranie, na którym widać kierowcę BMW jadącego pod prąd na drodze ekspresowej S17. W niektórych momentach było naprawdę groźnie. Policja odnalazła już nieodpowiedzialnego kierowcę. Całe zdarzenie nagrały kamery zamontowane na węźle Nałęczów. Ruch był w tym dniu spory, ale to nie przeszkodziło kierowcy BMW E91 Touring podróżować w niewłaściwym kierunku. Policja…

Niepozornie szybkie BMW E30 – galeria zdjęć

Zadbane BMW E30 u wielu osób wywołuje podziw. Klasyczne i niezmodyfikowane modele zadają szyku wszędzie tam, gdzie się pojawią. Jednak prezentowane, białe E30 Przemka pod płaszczykiem klasycznej linii skrywa "mały" bonus. Ponad 200-konny, zmodyfikowany, 3-litrowy silnik zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy oraz świetne czasy przyspieszeń. "Sleeper" idealny?