BMW naszych Czytelników: Piotr i jego BMW E21 - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Piotr i jego BMW E21

Piotr Marchel to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E21 316, 1982 rok. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:– auto odrestaurowałem praktycznie całe samodzielnie, blacharka, lakierowanie, konserwacja, mechanika…
– nowa skórzana tapicerka,
– kierownica i gałka Nardi Torino,
– silnik 1.6 na podwójnych gaznikach Weber,
– felgi bbs rm,
– zawieszenie gwintowane + airride,
– front spoiler M Techic- Motorsport,
– radio bavaria s (z epoki),
– plany: nowe felgi 16″ Alpina Custom 3tlg.

BMW E21 po zakupie:

BMW E21 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Ekstrawaganckie Z4 E85 3.0i

BMW Z4 E85 to piękny, zjawiskowy roadster. Są jednak ludzie, dla których popularna seryjna zetka, pomimo jej naturalnego wdzięku, to zbyt sztampowe auto. Pierwsza generacja Z4 pojawiła się w 2002 roku. Zaprojektowane przez duńskiego designera Andersa Warminga auto było następcą modelu Z3 i podobnie jak on występowało w dwóch rodzajach nadwozia. E85 było roadsterem z…

Na co BMW wydało 900 milionów Euro?

Zakłady BMW Group w Monachium są przygotowane do produkcji elektrycznego BMW i4. Po sześciotygodniowej przebudowie około 5000 pracowników linii montażu pojazdów wznowiło produkcję seryjną. Zakłady będą mogły produkować na tej samej linii pojazdy z napędem wysokoprężnym, benzynowym, hybrydowym oraz w pełni elektryczne BMW i4. Koncern BMW Group zainwestował w całą rozbudowę i przebudowę około 200 milionów euro. Już w latach 2015-2018…