BMW naszych Czytelników: Piotr i jego BMW E21 - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Piotr i jego BMW E21

Piotr Marchel to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E21 316, 1982 rok. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:– auto odrestaurowałem praktycznie całe samodzielnie, blacharka, lakierowanie, konserwacja, mechanika…
– nowa skórzana tapicerka,
– kierownica i gałka Nardi Torino,
– silnik 1.6 na podwójnych gaznikach Weber,
– felgi bbs rm,
– zawieszenie gwintowane + airride,
– front spoiler M Techic- Motorsport,
– radio bavaria s (z epoki),
– plany: nowe felgi 16″ Alpina Custom 3tlg.

BMW E21 po zakupie:

BMW E21 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

BMW_i4

Nowe BMW i4. Najnowsze elektryczne BMW chce odebrać klientów Tesli- PREMIERA

BMW i4 to prototyp, który został właśnie odsłonięty. To futurystycznie stylizowany sedan klasy średniej, który dzięki akumulatorom o pojemności 80 kWh będzie mógł pokonać na jednym ładowaniu do 600 km. Spokojnym można być również o osiągi. Maksymalne 530 KM pozwoli na przyspieszanie do 100 km/h w cztery sekundy i rozpędzanie się do 200 km/h. Rywal Tesli…

BMW X5 LM. Najszybszy SUV świata

Swap tuning jest jednym z najlepszych sposobów na radykalną poprawę osiągów samochodu. Wciśnięcie do przedziału silnikowego większej jednostki napędowej rozwiązuje kwestię żmudnej i kosztownej walki o kolejne konie mechaniczne. Nie myślcie, że na takie zabiegi decydują się wyłącznie firmy tuningowe. W 2000 roku BMW postanowiło zbudować najszybszego SUV-a świata. Bazą do jego przygotowania było produkowane…