BMW M340i xDrive Touring oraz Limuzyna - PREMIERA wersji Touring - Trends Magazines

BMW M340i xDrive Touring oraz Limuzyna – PREMIERA wersji Touring


Zamów prenumeratę

Zarówno nowe BMW M340i xDrive Limuzyna, jak i nowe BMW M340i xDrive Touring ucieleśniają sportowy charakter, dzięki któremu ta seria stała się rdzeniem marki BMW. Już pierwsze BMW serii 3 wprowadzone w 1975 r. zachwycało niezwykle zwinną jazdą. Również model Touring zaprezentowany po raz pierwszy w drugiej generacji od samego początku łączył w sobie wszechstronność ze sportowym charakterem. Od tamtego czasu mocne silniki, w szczególności sześciocylindrowe silniki rzędowe, konsekwentnie udoskonalany układ jezdny, a także wprowadzony po raz pierwszy w BMW serii 3 napęd na wszystkie koła zapewniały zawsze niepowtarzalne wrażenia z jazdy.

W najnowszej generacji BMW M kładzie jeszcze mocniejszy nacisk na dynamikę jazdy. Sześciocylindrowy silnik rzędowy o mocy 275 kW (374 KM) z technologią M TwinPower Turbo, sportowy mechanizm różnicowy M, sportowy układ jezdny M z adaptacyjnym sportowym układem kierowniczym M oraz specjalne elementy zewnętrzne M o zoptymalizowanej aerodynamice tworzą idealną całość zapewniającą maksymalne osiągi. Nowe BMW M340i xDrive Limuzyna przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 s. Nowe BMW M340i xDrive Touring wykonuje sprint do setki w 4,5 s. Oba modele są więc o pół sekundy szybsze niż najmocniejsze wersje BMW serii 3 poprzedniej generacji. W porównaniu z najmocniejszymi wersjami poprzedniej generacji nowy sześciocylindrowy silnik rzędowy generuje o 35 kW (48 KM) większą moc (275 kW / 374 KM) i o 50 Nm większy moment obrotowy (500 Nm).

Stylistyka pasa przedniego i tylnego oraz poszyć progów optymalizuje dopływ powietrza chłodzącego i właściwości aerodynamiczne. Inne charakterystyczne elementy stylistyczne to atrapa chłodnicy ze stylizowaną siatką oraz trapezowe końcówki rur wydechowych. Nowe BMW M340i xDrive Limuzyna ma oprócz tego spojler tylny M w kolorze karoserii. Ekskluzywny wygląd to również zasługa błyszczących elementów BMW Individual Shadow Line oraz utrzymanych w metalizowanym kolorze Cerium Grey lusterek zewnętrznych, wstawek we wlotach powietrza w przednim zderzaku, obramowania i przednich powierzchni listew grilla, osłon końcówek wydechu oraz oznaczenia modelu.

 Wyposażenie standardowe obejmuje sportowe fotele przednie z tapicerką M w wersji z sensateku i alcantary z kontrastującym niebieskim pikowaniem, kierownicę skórzaną M z przyciskami wielofunkcyjnymi i łopatkami zmiany biegów, antracytową podsufitkę BMW Individual, pedały M, dywaniki M oraz listwy ozdobne z aluminium Tetragon z listwą akcentową w perłowym chromie. Cyfrowy zestaw wskaźników nosi napis „M340i”. Oznaczenie modelu znajduje się również na listwach progowych przednich drzwi. Nowe BMW M340i xDrive Limuzyna i nowe BMW M340i xDrive Touring wyposażone są standardowo m.in. w 3-strefową klimatyzację automatyczną z oddzielną regulacją temperatury i nawiewu po stronie kierowcy i pasażera oraz z tyłu, oświetlenie ambientowe, pakiet schowków i automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne. Standardowe wyposażenie obu modeli obejmuje ponadto system Park Distance Control z czujnikami z przodu i z tyłu, BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym i 8,8-calowym monitorem pokładowym oraz pakiet Connected Plus z funkcją Real Time Traffic Information, Usługami Zdalnymi, Usługą Concierge i przygotowaniem do Apple CarPlay.

Podobne

BMW E36. Alpina, czy replika? – Wasze zdjęcia – GALERIA

Nasza redakcyjna koleżanka Agnieszka "ustrzeliła" ostatnio takie E36. Jest to replika Alpiny B6. Co sądzicie o tego typu replikach? My się cieszymy, że ktoś tak dba o swoje BMW i inspiruje się tym, co najlepsze. Jesteśmy na tak! Piękne zdjęcia i śliczne E36 - dzięki Aga! Zapraszamy na stronę autorki zdjęć: Agniess.pl

Dramatyczna historia BMW E36

Historia tego BMW E36 zaczyna się dość zwyczajnie, a kończy niestety tragicznie. Kilka dni po napisaniu niniejszego tekstu oraz wykonaniu zdjęć, auto miało niemiłą przygodę. Podczas jazdy samochód stanął w płomieniach. Kierowcy i pasażerowi nic się nie stało, ale w jednej chwili niesamowita E36 Łukasza przeszła do historii. Ostatni akapit artykułu w najnowszym wydaniu BMW…