BMW M2 z rekordem na Nürburgring - Trends Magazines

BMW M2 z rekordem na Nürburgring

Kompaktowe BMW M2 przejechało pętlę toru Nürburgring w rekordowym czasie, bijąc m.in. czteronapędowe Audi RS3. Co więcej, M-dwójka była całkowicie seryjna. 

BMW pobiło rekord już w kwietniu, ale Niemcy dopiero teraz postanowili pochwalić się rekordowym czasem przejazdu. Nowe BMW M2 przejechało 20,832-kilometrowe okrążenie toru Nürburgring w czasie 7:38,706. To o dwie sekundy szybciej niż konkurencyjne Audi RS3. 

Niby niewiele, ale Niemcy chwalą się, że nie „majstrowali” przy aucie tak, jak producent z Ingolstadt. Audi wykorzystało bowiem wszystkie sztuczki, aby wykręcić jak najlepszy czas – zainstalowali pełną klatkę bezpieczeństwa, wyścigowe fotele i pozbyli się tylnych siedzeń, gdzie BMW pozostawiło M2 całkowicie seryjnym autem, choć Bawarczycy także zastosowali kilka trików. 

Zespół BMW pojawił się na torze wcześnie rano, gdy powietrze było najgęstsze. Wszystkie trzy komplety opon wykorzystane podczas prób były nagrzane do 70 stopni w kocach grzewczych, a przed każdym okrążeniem dostosowywano ciśnienia.

Jak oceniacie czas przejazdu BMW M2? Dajcie znać na forum BMW Klub Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

F1 2018. Test najnowszej gry Codemasters

Szansę do zajęcia miejsca za sterami bolidu F1 mieli tylko nieliczni. Dzięki najnowszej grze F1 2018 każdy może doświadczyć emocji związanych z prowadzeniem jednych z najszybszych pojazdów na naszej planecie. Większość gier wyścigowych ma sztampową konstrukcję. Sukcesy w kolejnych zawodach otwierają dostęp do szybszych pojazdów czy zespołów, a dla wydawcy kolejne sezony i związane z…

Tuning-VW-Golf-3-cabrio-auto z otwartym dachem

Niby zwykły Golf cario, a skupia na sobie uwagę

Samochody z otwartym dachem zazwyczaj kojarzą się z stawionymi w rzędzie przynajmniej sześcioma cylindrami i iście luksusowym wnętrzem zapewniającym królewskie warunki podróżowania dwójce pasażerów i podręcznej torebce. Nieco inaczej podeszli do tematu inżynierowie z Wolfsburga, którzy na bazie popularnego auta kompaktowego stworzyli kabriolet dla ludu. Może jego cena w latach 90. nie należała do superatrakcyjnych,…