BMW M2 Competition Manhart - torowa zabawka - Trends Magazines

BMW M2 Competition Manhart – torowa zabawka

MANHART-MH2-630 od przodu

BMW M2 Competition już przeszło do historii, ale niemiecki tuner Manhart postanowił dać mu drugie życie i przerobił go na mocną, torową wyścigówkę. Jest kot!

Na naszej stronie pokazywaliśmy już wiele projektów Manharta, ale model MH2 wyjątkowo nam się podoba. BMW M2 Competition zostało pomalowane w typowe dla tego tunera czarno złote barwy. Ale oczywiście na tym nie koniec. Auto zyskało agresywny body kit, większe felgi oraz duży tylny spoiler. 

Oczywiście z wyglądem zewnętrznym w parze idą także osiągi. 3-litrowa jednostka S55 z sześcioma cylindrami została podkręcona z seryjnych 410 KM i 550 Nm do aż 630 KM i 750 Nm. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki nowej turbosprężarce, intercoolerowi oraz dodano sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej. 

Manhart MH2 rewelacyjnie przyspiesza, ale też musi dobrze hamować. Tuner pomyślał i o tym i zamontował układ hamulcowy z BMW M4 GT4. Mamy więc 6-tłoczkowe zaciski z tarczami o średnicy 380 mm z przodu. Na tylnej osi pozostawiono seryjne hamulce. Auto jest także obniżone za co odpowiada zawieszenie KW. Większe, 19-calowe felgi mają teraz opony 265/35 z przodu i  295/30 z tyłu.

Cena takiego pakietu nie jest znana i zapewne żeby ją poznać, trzeba skontaktować się bezpośrednio z firmą Manhart. Jak dla nas jest to ciekawa alternatywa chociażby dla Porsche 718 Caymana GT4 RS. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Silnik BMW M20. Jakie miał wersje? Czy jest podatny na tuning?

Mimo upływu lat silnik BMW M20 jest nadal popularny wśród fanów marki. Czy rzeczywiście nadal warto się interesować tak starą konstrukcją? Wszystkim polskim miłośnikom BMW, którzy bliższą znajomość z autami bawarskiej marki zawarli w latach 90. lub nawet na początku XXI wieku, rodzina M20 nie jest obca. Był to okres, kiedy seria 3 typoszeregu E30…

BMW M3 Touring istnieje i można je kupić – TUNING

Ale przecież BMW nie produkuje samochodów M-Power w wersji kombi... To prawda. W oficjalnej ofercie nie ma ani M3, ani M5. Zupełnie jakby firma poddała ten segment rynku Audi. Mercedes stara się podbierać klientów RS4 i RS6, ale to za mało. My chcemy igrzysk, wina i M3 Touring. Tak samo pomyślała ekipa brytyjskiej firmy M…