BMW M2 Competition Manhart - torowa zabawka - Trends Magazines

BMW M2 Competition Manhart – torowa zabawka

MANHART-MH2-630 od przodu

BMW M2 Competition już przeszło do historii, ale niemiecki tuner Manhart postanowił dać mu drugie życie i przerobił go na mocną, torową wyścigówkę. Jest kot!

Na naszej stronie pokazywaliśmy już wiele projektów Manharta, ale model MH2 wyjątkowo nam się podoba. BMW M2 Competition zostało pomalowane w typowe dla tego tunera czarno złote barwy. Ale oczywiście na tym nie koniec. Auto zyskało agresywny body kit, większe felgi oraz duży tylny spoiler. 

Oczywiście z wyglądem zewnętrznym w parze idą także osiągi. 3-litrowa jednostka S55 z sześcioma cylindrami została podkręcona z seryjnych 410 KM i 550 Nm do aż 630 KM i 750 Nm. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki nowej turbosprężarce, intercoolerowi oraz dodano sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej. 

Manhart MH2 rewelacyjnie przyspiesza, ale też musi dobrze hamować. Tuner pomyślał i o tym i zamontował układ hamulcowy z BMW M4 GT4. Mamy więc 6-tłoczkowe zaciski z tarczami o średnicy 380 mm z przodu. Na tylnej osi pozostawiono seryjne hamulce. Auto jest także obniżone za co odpowiada zawieszenie KW. Większe, 19-calowe felgi mają teraz opony 265/35 z przodu i  295/30 z tyłu.

Cena takiego pakietu nie jest znana i zapewne żeby ją poznać, trzeba skontaktować się bezpośrednio z firmą Manhart. Jak dla nas jest to ciekawa alternatywa chociażby dla Porsche 718 Caymana GT4 RS. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Zwykłe BMW E46 coupe? Ten frontswap się nie udał

Czasami przeróbki BMW wywołują szacunek, podziw, śmiech albo... No właśnie, w tym przypadku chyba zażenowanie. Właściciel tego BMw E46 chciał połączyć klasyczne coupe z przodem od F30. Co z tego wyszło? W życiu widzieliśmy już wiele dziwnych projektów BMW. Było E39 Baur, kolejne E39 BMVette, czy nowa Seria 4 z przodem od E46. Tutaj mamy…

Touareg R hybryda plug-in napis eHYBRID

Diesel czystszy niż elektryk. Tak wynika z raportu Green NCAP

Motoryzacja zniechęciła klientów do kupowania aut z silnikiem Diesla, ze względu na kwestie ekologiczne, a tymczasem okazuje się, że rodzinne kombi z motorem wysokoprężnym jest bardziej przyjazne środowisku niż hybryda, czy auto elektryczne. Unia strzeliła sobie w kolano? Unijna organizacja Green NCAP sprawdziła cały cykl życia popularnych samochodów. Pod lupę wzięto 61 samochodów spalinowych, elektrycznych…