BMW M2 Competition Manhart - torowa zabawka - Trends Magazines

BMW M2 Competition Manhart – torowa zabawka

MANHART-MH2-630 od przodu

BMW M2 Competition już przeszło do historii, ale niemiecki tuner Manhart postanowił dać mu drugie życie i przerobił go na mocną, torową wyścigówkę. Jest kot!

Na naszej stronie pokazywaliśmy już wiele projektów Manharta, ale model MH2 wyjątkowo nam się podoba. BMW M2 Competition zostało pomalowane w typowe dla tego tunera czarno złote barwy. Ale oczywiście na tym nie koniec. Auto zyskało agresywny body kit, większe felgi oraz duży tylny spoiler. 

Oczywiście z wyglądem zewnętrznym w parze idą także osiągi. 3-litrowa jednostka S55 z sześcioma cylindrami została podkręcona z seryjnych 410 KM i 550 Nm do aż 630 KM i 750 Nm. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki nowej turbosprężarce, intercoolerowi oraz dodano sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej. 

Manhart MH2 rewelacyjnie przyspiesza, ale też musi dobrze hamować. Tuner pomyślał i o tym i zamontował układ hamulcowy z BMW M4 GT4. Mamy więc 6-tłoczkowe zaciski z tarczami o średnicy 380 mm z przodu. Na tylnej osi pozostawiono seryjne hamulce. Auto jest także obniżone za co odpowiada zawieszenie KW. Większe, 19-calowe felgi mają teraz opony 265/35 z przodu i  295/30 z tyłu.

Cena takiego pakietu nie jest znana i zapewne żeby ją poznać, trzeba skontaktować się bezpośrednio z firmą Manhart. Jak dla nas jest to ciekawa alternatywa chociażby dla Porsche 718 Caymana GT4 RS. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Rekord świata w jeździe na wstecznym Rimac Nevera

Rekord świata w jeździe na wstecznym pobity. Mało który samochód pojedzie tak szybko przodem!

Jak szybko można pojechać na biegu wstecznym? Wielu próbowało, ale mamy wrażenie, że rekord ustanowiony przez Rimaca długo nie zostanie pobity. Jaki jest rekord świata w jeździe na wstecznym? Rimac Nevera to piekielnie szybki wóz, mający na koncie wiele rekordów świata. Wyprodukowany w Chorwacji elektryczny potwór zrobił tak duże wrażenie, że Bugatti postanowiło połączyć siły…

Tajny projekt BMW – V16 767iL

Uważacie, że pięciolitrowe V12 jest szczytem możliwości inżynierów BMW? Nic z tych rzeczy. Stworzyli jeszcze bardziej wyrafinowaną jednostkę. Zarząd koncernu nie spojrzał jednak na nią przychylnym okiem. Poznajcie 767iL! Motor w nazwie firmy zobowiązuje. Nie powinno dziwić, że w kwestii budowy silników BMW zawsze chciało stawiać kropkę nad i. Lotniczy silnik 801 z 1939 r.…