BMW M 50-lecie: M3 Touring - Trends Magazines

BMW M 50-lecie: M3 Touring

BMW w tym roku świętuje 50. rocznicę powstania sportowej dywizji BMW M. Z tej okazji marka przygotowała kilka gorących nowości, w tym pierwsze w historii M3 Touring.

Z okazji okrągłej rocznicy powstania, BMW M szykuje kilka ciekawych premier. Obok zapowiadanego BMW M4 CSL pojawi się też pierwsze w historii M3 w nadwoziu Touring. Auto podejmie walkę z Mercedesem C63 AMG oraz Audi RS4. Ten pierwszy już na starcie może przegrać ze względu na silnik, pod maską kombi ze Stuttgartu mają pojawić się tylko cztery cylindry, podczas gdy w BMW będziemy mieli do czynienia z klasyką, czyli R6. 

BMW M3 Touring nadal jest pokryte kamuflażem, choć można spodziewać się wyglądu mocno zbliżonego do zwykłej „trójki” w M-pakiecie. Znakami wyróżniającymi M3 Touring będą cztery końcówki układu wydechowego, duże koła z wydajnymi hamulcami i niskie zawieszenie. Pojawiły się głosy, że wewnątrz znajdziemy system iDrive 8 generacji, a więc będzie można np. nagrywać obraz z kamer 360 stopni.  Warto dodać, że auto będzie dostępne tylko z automatyczną skrzynią. 

Jak widać samochód przejmie duże nerki z nowej Serii 3, jeśli komuś się to nie podoba, może zdecydować się na pakiet od Vorsteinera, który nieco łagodzi kontrowersyjny design. 

BMW M3 Touring ma pojawić się jeszcze w tym roku. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Opancerzone BMW i7 woziły VIPów na szczycie G7

Szczyt G7 odbył się w miniony weekend w Niemczech, gdzie przywódcy państw dyskutowali o sytuacji gospodarczej. VIPów eskortowały prawdziwe czołgi z luksusowym wnętrzem. Do floty użyto nowych silnie opancerzonych BMW i7.  Ostatni szczyt G7 odbywał się w Schloss Elmau w Górnej Bawarii. Najważniejsi światowi przywódcy musieli być godnie przetransportowani, dlatego do ich przewozu wybrano nowe…

BMW 323i MK-Motosport (E21): delikatnie doprawiony DTM-em

Gdy myślimy o tuningowanym BMW, raczej nie wyobrażamy sobie auta, które dziś przedstawiamy. Ono nie ma potężnych spojlerów, wielkich felg z naciągami, spasami i negatywami. Zachowało za to styl z lat 80. ubiegłego wieku. BMW E21 produkowano w latach 1975–1983. Zastąpiło na rynku model 2002, a oferowane było jako dwudrzwiowy sedan. Za jego projekt odpowiadał Paul Bracq. Firma Baur wypuściła krótką serię E21…