BMW E38 750iL Tupaca na sprzedaż - Trends Magazines

BMW E38 750iL Tupaca na sprzedaż

Auto zmarłego amerykańskiego rapera jest na sprzedaż. Znowu. Dom aukcyjny ma problem ze sprzedażą auta znanego artysty. Ile trzeba zapłacić na kompletnie odrestaurowane BMW E38 750iL?

Czarna limuzyna pierwszy raz trafiła na aukcję w 2020 roku w Las Vegas za cenę 1,75 miliona dolarów. Od tamtej pory czarne BMW E38 750iL jest nadal w rękach tego samego dealera za taką samą kwotę. 

W tym BMW postrzelono Tupaca

To wyjątkowy pojazd bowiem właśnie w nim 7 września 1996 roku w Las Vegas pięciokrotnie postrzelono Tupaca Shakur. Dlaczego do tej pory nie udało się sprzedać samochodu? Tego nie wiadomo, natomiast w ostatnim czasie znacznie wzrosło zainteresowanie czarnym BMW.

Dlaczego? Otóż policja przeszukała w Nevadzie dom mężczyzny powiązanego z zabójstwem Tupaca. Chodzi oDuane’a „Keffe D” Davisa, wuja Orlando Andersona, który był rywalem Shakura i od dawna uważany jest za podejrzanego o zabójstwo. Takie informacje przekazał AP News. Hamilton dodał nawet, że niektórzy ludzie zainteresowani autem pytali, czy „duch Tupaca jest w bagażniku”.

Czarne 750 iL po strzelaninie było wielokrotnie naprawiane, zmieniali się także właściciele. Auto po raz pierwszy trafiło na sprzedaż w 2017 roku za kwotę 1,5 mln dolarów. Według spekulacji kolekcjonerzy i entuzjaści nie są zainteresowani czarnym BMW E38 750iL, w którym zamordowano Tupaca, zwłaszcza że usunięto wiele oryginalnych paneli nadwozia. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Metamorfoza BMW E28 525e. Piękny klasyk

Im starsze, tym lepsze… Historia modelu E28 sięga lat 80. Przedstawiany egzemplarz został wyprodukowany w 1983 roku, a dziś, 30 lat później, prezentuje się wspaniale. Choć odbudowa wymagała czasu i poświęcenia, to było warto! Właścicielką ponadtrzydziestoletniej „piątki” jest  znana z forum BMW Klub Południe Ewa. Nabyła ją na początku 2013 roku. O momencie zakupu i…

Ekstremalne osiągi BMW X5 M50d

Czasami odnoszę wrażenie, że niektóre modele samochodów nie powstają jako odpowiedź na potrzeby rynku. Tworzone są po to, aby utrzeć nosa konkurencji, pokazać przewagę technologiczną i możliwości producenta. Diesel gwarantujący ekstremalne sportowe osiągi ważącemu ponad 2200 kg SUV-owi? Takie rzeczy tylko w Monachium! Witamy na pokładzie X5 M50d. Silnik wysokoprężny kojarzy się bardziej z wołem…