BMW E38 750iL Tupaca na sprzedaż - Trends Magazines

BMW E38 750iL Tupaca na sprzedaż

Auto zmarłego amerykańskiego rapera jest na sprzedaż. Znowu. Dom aukcyjny ma problem ze sprzedażą auta znanego artysty. Ile trzeba zapłacić na kompletnie odrestaurowane BMW E38 750iL?

Czarna limuzyna pierwszy raz trafiła na aukcję w 2020 roku w Las Vegas za cenę 1,75 miliona dolarów. Od tamtej pory czarne BMW E38 750iL jest nadal w rękach tego samego dealera za taką samą kwotę. 

W tym BMW postrzelono Tupaca

To wyjątkowy pojazd bowiem właśnie w nim 7 września 1996 roku w Las Vegas pięciokrotnie postrzelono Tupaca Shakur. Dlaczego do tej pory nie udało się sprzedać samochodu? Tego nie wiadomo, natomiast w ostatnim czasie znacznie wzrosło zainteresowanie czarnym BMW.

Dlaczego? Otóż policja przeszukała w Nevadzie dom mężczyzny powiązanego z zabójstwem Tupaca. Chodzi oDuane’a „Keffe D” Davisa, wuja Orlando Andersona, który był rywalem Shakura i od dawna uważany jest za podejrzanego o zabójstwo. Takie informacje przekazał AP News. Hamilton dodał nawet, że niektórzy ludzie zainteresowani autem pytali, czy „duch Tupaca jest w bagażniku”.

Czarne 750 iL po strzelaninie było wielokrotnie naprawiane, zmieniali się także właściciele. Auto po raz pierwszy trafiło na sprzedaż w 2017 roku za kwotę 1,5 mln dolarów. Według spekulacji kolekcjonerzy i entuzjaści nie są zainteresowani czarnym BMW E38 750iL, w którym zamordowano Tupaca, zwłaszcza że usunięto wiele oryginalnych paneli nadwozia. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 1M vs. M2 – trudny wybór

BMW 1M to niewielkie coupé będące pełnoprawnym członkiem niemieckiej ognistej rodziny M. Szybkie, mocne, narowiste i uzależniające. BMW M2 to następca kultowego 1M. Mocniejsze, szybsze, wprost z bawarskiego piekła rodem. Jednak czy nowsze zawsze musi oznaczać lepsze nie będąc przy tym wrogiem dobrego? Czy może wbrew matematyce 1>2? Pomijając mało popularne BMW Z3 M najmniejszym…

Range Rover Velar widok od tyłu

Konserwatywnie elegancki Range Rover Velar – TEST

Nikt lepiej niż Brytyjczycy nie potrafią odwoływać się do swojej historii. Trudno zatem dziwić się, że jeden ze swoich współczesnych modeli Range Rovera nazwali Velar. Sprawdziliśmy czy nadal jest wystarczająco brytyjski, jak jego kanciasty protoplasta. Velar, to skrót od V-Eight i Land Rover, czyli określenia pierwszej generacji Range Rovera z silnikiem V8 (130 KM), który…