BMW E38 750iL Tupaca na sprzedaż - Trends Magazines

BMW E38 750iL Tupaca na sprzedaż

Auto zmarłego amerykańskiego rapera jest na sprzedaż. Znowu. Dom aukcyjny ma problem ze sprzedażą auta znanego artysty. Ile trzeba zapłacić na kompletnie odrestaurowane BMW E38 750iL?

Czarna limuzyna pierwszy raz trafiła na aukcję w 2020 roku w Las Vegas za cenę 1,75 miliona dolarów. Od tamtej pory czarne BMW E38 750iL jest nadal w rękach tego samego dealera za taką samą kwotę. 

W tym BMW postrzelono Tupaca

To wyjątkowy pojazd bowiem właśnie w nim 7 września 1996 roku w Las Vegas pięciokrotnie postrzelono Tupaca Shakur. Dlaczego do tej pory nie udało się sprzedać samochodu? Tego nie wiadomo, natomiast w ostatnim czasie znacznie wzrosło zainteresowanie czarnym BMW.

Dlaczego? Otóż policja przeszukała w Nevadzie dom mężczyzny powiązanego z zabójstwem Tupaca. Chodzi oDuane’a „Keffe D” Davisa, wuja Orlando Andersona, który był rywalem Shakura i od dawna uważany jest za podejrzanego o zabójstwo. Takie informacje przekazał AP News. Hamilton dodał nawet, że niektórzy ludzie zainteresowani autem pytali, czy „duch Tupaca jest w bagażniku”.

Czarne 750 iL po strzelaninie było wielokrotnie naprawiane, zmieniali się także właściciele. Auto po raz pierwszy trafiło na sprzedaż w 2017 roku za kwotę 1,5 mln dolarów. Według spekulacji kolekcjonerzy i entuzjaści nie są zainteresowani czarnym BMW E38 750iL, w którym zamordowano Tupaca, zwłaszcza że usunięto wiele oryginalnych paneli nadwozia. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Test BMW M135i. Kompaktowe auto w ostrym sosie

320-konne M135i jest ewenementem. Żadna inna firma nie produkuje równie mocnego samochodu kompaktowego. „Jedynka” jest też ostatnim przedstawicielem segmentu C z napędem na tylną oś. Gotowi? Proszę zapiąć pasy. Zapraszamy na pokład jednego z najbardziej bezkompromisowych modeli w ofercie BMW. Pierwsza generacja BMW serii 1 długo czekała na wersję oznaczoną kultową literą M. „Jedynka” zadebiutowała…

Używane BMW C1 (2000-2003). Bezpieczny skuter dla każdego

Z powodu wyśrubowanych cen i słabych osiągów stał się jedną z największych klęsk BMW Motorrad. Zainteresowanie było na tyle małe, że produkcję zawieszono po trzech latach. Jak na ironię, używane BMW C1 stały się atrakcyjną propozycją. Tym bardziej że do ich prowadzenia wystarczy prawo jazdy kategorii B. Motocykle nie należą do najbezpieczniejszych środków lokomocji. BMW…