BMW w wersji "Allroad" istnieje - Trends Magazines

BMW w wersji „Allroad” istnieje

BMW nigdy nie interesowało się niszą uterenowionych kombi. Tę lukę w ofercie bawarskiego producenta postanowił wykorzystać tuner- AC Schnitzer.

W 2001 AC Schnitzer opracował prototyp o nazwie X-ROAD. To bazujący na E46 Touring samochód z usprawnieniami terenowymi w stylu tych znanych z aut gamy Audi Allroad, czy Volvo Cross Country. Grupa VAG do dziś ma w ofercie mnóstwo takich pojazdów. Od Skody Scout, aż po Audi A6 Allroad. Mercedes niedawno dołączył do swojego portfolio klasę E All-Terrain. AC Schnitzer postanowił skapitalizować to niedopatrzenie w Bawarii prawie dwadzieścia lat temu.


Zobacz więcej

Springi

Chyba najciekawszym elementem tego eksperymentu były sprężyny… podwyższające! Tak tak- to chyba jedyne na świecie sprężyny podwyższające do BMW (nie wliczając modeli X)! O ile – spytacie. Odpowiadamy- X-ROAD jest o całe 30 mm wyżej zawieszony.

Pakiet zewnętrznych dodatków

Do auta został również stworzony body kit, który poszerza obrys kombi o 20 mm. W jego skład wchodzą osłony dookoła całego E46 i dokładki zderzaków z imitacjami płyt zabezpieczających podwozie. 

Na tym nie koniec 

W prototypie X-ROAD AC Schnitzer umieścił też nowe, większe koła z obręczami o typowym dla siebie wzorze. Z tyłu zjadziemy nowy wydech z masywną końcówką. Jest też unikatowa tapicerka  siedzeń z logo tunera i mnóstwo dodatków wnętrza. Niektóre z nich były z włókna węglowego- imponujące w 2001. 

 

Podobne

SOCIAL CAMOUFLAGE kolor dla Azji i Pacyfiku

Jaki kolor auta będzie modny? BASF już wie

Jak co roku firma BASF przedstawiła kolekcję trendów kolorystycznych w motoryzacji na sezon 2020–2021. Kolory są ciepłe i spokojne, a jednocześnie zaskakują i cieszą oko.  Co roku projektanci działu Coatings w firmie BASF analizują przyszłe trendy, aby na podstawie wyników tych badań opracować nowe rozwiązania dotyczące powierzchni, tekstury i kolorów. Czerpią inspirację z wielu obszarów: przemysłu, mody, artykułów powszechnego użytku czy…

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Kompaktowy SUV o mocy prawie 600 KM od Lorinsera

Jeździsz Mercedes-AMG GLC 63 S o mocy 510 KM i masz wrażenie, że jest zbyt wolny? Czy przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy już Ci nie wystarcza? Bez obaw - z pomocą przychodzi kultowy tuner Lorinser. Więcej mocy PowerModul od Sportservice Lorinser to dodatek typu plug-and-play, który pozwala wydobyć z silnika dodatkową…