Audio o mocy 5000W w Amaroku. To pickup dla DJ'a - PROTOTYPY - Trends Magazines

Audio o mocy 5000W w Amaroku. To pickup dla DJ’a – PROTOTYPY

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Pamiętacie serię koncertów Inwazja Mocy? Zaprezentowany w Wörthersee 2014 Amarok Power z powodzeniem mógłby zadbać o ich nagłośnienie. Przestrzeń bagażową półciężarówki Volkswagena wypełniły głośniki oraz przenośna stacja didżejska!

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

System audio o mocy 5.000 W skomponowano z elementów firm Allen & Health, Dynaudio, Pioneer oraz Void Acoustics. Urządzenia zamknięto w obudowach idealnie dopasowanych do rozmiarów skrzyni ładunkowej Amaroka. Nic nie wystaje, nic nie zacznie przemieszczać się w niekontrolowany sposób podczas dynamicznej jazdy. Trudno o lepsze rozwiązanie.

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Modyfikacje nie ominęły również dwuosobowej kabiny. Standardowe fotele zastąpiono kubełkowymi odpowiednikami. Nie zabrakło też obszytej alcantarą kierownicy oraz dodatkowych wskaźników na szczycie konsoli środkowej – ciśnienia doładowania, temperatury oleju oraz stopera. Pomarańczowe wstawki stanowią świetny kontrast dla deski rozdzielczej i konsoli środkowej, które zostały obszyte skórą o fakturze włókna węglowego.

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Karoserię pokryto lakierem Dynamic Grey. Specyficzny pomysł jest zasługą mikroskopijnych drobin szkła. Znakiem rozpoznawczym Amaroka Power są również biksenonowe reflektory, 22-calowe koła oraz rozbudowany body-kit ze zmienionymi zderzakami oraz nakładkami poszerzającymi błotniki.

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Wrażenie robi także mechaniczna strona projektu. Amarok z napędem 4Motion oraz 8-biegową skrzynią został pozbawiony seryjnej jednostki napędowej. Miejsce poczciwego 2.0 TDI zajęło 3.0 V6 TDI z Touarega. 272 KM i 600 Nm zapewniają osiągi adekwatne do wyglądu Amaroka. Sprint do setki trwa 7,9 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 210 km/h. Ogromny zapas momentu obrotowego pozwala na holowanie przyczep o masie trzech ton.

Podobne

VW Scirocco 1 po tuningu i swapie silnika, widok z boku

78′ VW Scirocco- dopieszczony youngtimer

W 1998 roku Adrian miał 16 lat. Pewnego letniego dnia pod jego dom przyjechało trzech mężczyzn z pytaniem, czy nie chciałby kupić od nich VW Scirocco. Chłopak był znany w okolicy z tego, że od 12 roku życia jeździł maluchami. Adrian, choć nie miał pieniędzy, postanowił, że kupi samochód. Nim auto, które oglądacie na zdjęciach, zaczęło wyglądać jak dziś, przeszło długą…

VW-Golf-Mk1-cabrio-GL-widok z przodu

Golf 1 cabrio – idealny youngtimer na lato

Youngtimer to nie tylko stare zadbane auto. To coś więcej, samochód z duszą, klasą, stylem i przede wszystkim ciekawą historią. Właśnie takiego Golfa pierwszej generacji i to w wersji idealnej na lato, czyli cabrio. przedstawiamy. Od Passata do Golfa 1 Tomasz to programista i CTO w dobrze prosperującej warszawskiej firmie i fan motoryzacji, zwłaszcza z…