Alpine Driving Experience w Polsce. Swoim Alpine pojeździsz na Torze Modlin - Trends Magazines

Alpine Driving Experience w Polsce. Swoim Alpine pojeździsz na Torze Modlin

Marka Alpine to w Polsce nisza, ale wkrótce ma się to zmienić. Sytuację ma poprawić m.in. Alpine Driving Experience, czyli dodatkowe szkolenia z wyścigowej jazdy dla właścicieli aut tej marki. Teraz można wycisnąć siódme poty ze swojego auta sportowego na Torze Modlin. 

Nie widzieliście nigdy auta marki Alpine na drodze? Nic dziwnego, od 2018 w Polsce sprzedano zaledwie 204 sztuki modelu A110. Jak na razie auta tej marki sprzedawane są tylko w salonie w Katowicach, ale wkrótce powstanie też kolejny punkt sprzedaży w Warszawie. Dodatkowo, podczas konfiguracji auta będzie można dokupić pakiet jazdy wyścigowej – Alpine Driving Experience. Taką rozrywkę ma w swojej ofercie chociażby Porsche, Mercedes, czy BMW. 

Alpine Driving Experience na Torze Modlin – ile to kosztuje?

Szkolenia francuskiej marki obejmują m.in. jazdę po torze szkoleniowym i ćwiczenia na płytach poślizgowych. Uczestnicy mają doświadczyć niską masę, moc oraz rozkład masy pojazdów marki Alpine. Nie zapominajmy, że przez cały czas szkolenia jesteśmy pod opieką doświadczonych instruktorów.

Dostępne są trzy warianty szkoleń. Różnią się oczywiście zakresem, ceną oraz tym, czy uczestnik chce przyjechać własnym autem, czy będzie korzystał z samochodu szkoleniowego. 

Intro, obejmuje przygotowanie do jazdy, teoretyczne podstawy techniki jazdy i na deser zajęcia praktyczne z instruktorem po torze. Jeśli korzystamy z auta z ośrodka, pakiet Intro kosztuje 2900 zł jeśli dzielimy auto z innym uczestnikiem lub 4400 zł jeśli mamy je na wyłączność. Jazda swoim samochodem kosztuje 1900 zł. 

Po przejściu etapu Intro, możemy zapisać się na kolejny poziom Alpine Driving Experience – Expert. Tutaj będziemy mieli do czynienia z instruktorami z wyścigowym rodowodem, którzy ukierunkują uczestnika na bardziej wyścigowy styl jazdy. Szkolenie również obejmuje zajęcia teoretyczne, oraz praktyczne rozszerzone na torze (krótka nitka toru, pełna nitka, techniki hamowania, ścinanie zakrętów). Koszt pakietu Expert jest identyczny jak Intro.

Ostatni i najbardziej rozbudowany pakiet to Sport&Safety. Obejmuje m.in. teoretyczne podstawy techniki jazdy, jazdy z trenerem w samochodzie po torze sportowym, pokonywanie śliskiego zakrętu, przejazd przez szarpak, czy hamowanie i omijanie przeszkody na płycie poślizgowej. Koszt takiego szkolenia to 2400 zł przy własnym samochodzie, 3900 zł gdy dzieli auto z ośrodka z innym uczestnikiem oraz 5400 zł gdy chcemy je na wyłączność.

Alpine Driving Experience w tym roku potrwają do listopada, kolejna edycja ruszy dopiero w marcu 2025 roku. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW tatuaż

Tatuaż BMW, czyli jak bardzo kochasz BMW?

Tatuaże BMW... jesteśmy tutaj, bo kochamy BMW. Ja lubię pisać o BMW, wertować historię, a nawet kłócić się ze znajomymi ile Vanosów ma M50B25 i dlaczego jest lepsze od M52B28. Większość osób, które czują sympatię do niemieckiej marki wyraża to w najbardziej popularny sposób - jeździ BMW. Ale istnieją też inne, czasem bardziej permanentne formy…

Kupujemy używane: Volkswagen Eos (2006 – 2015) – zasługuje na zainteresowanie

Był próbą połączenia komfortu, dobrych osiągów i radości z jazdy pod gołym niebem. Z powodu wysokich cen i specyficznej stylizacji nie odniósł spektakularnego sukcesu. Używany Eos wciąż zasługuje jednak na zainteresowanie. W 1979 roku w salonach Volkswagena pojawił się Golf Cabriolet. Był produkowany przez Karmanna aż do 1993 roku. Jego miejsce zajął Golf III Cabriolet,…