Goście od opon zrobili wyświetlacz Swarovskiego - Trends Magazines

Goście od opon zrobili wyświetlacz Swarovskiego

Continental, firma specjalizująca się w produkcji opon stworzyła luksusowy wyświetlacz w obudowie zrobionej z kryształów Swarovskiego. Bogaty wygląd to jednak nie wszystko. BMW TRENDS prenumerata

Firmy Coninental i Swarovski raczej nie słyną z produkcji wyświetlaczy dotykowych do samochodów, ale jak widać nieoczywista współpraca może przynosić ciekawe efekty. Trzeba przyznać, że nowe „kryształowe dziecko” wygląda bardzo ładnie, ale nie chodzi tylko jego design.

10-calowy wyświetlacz bazuje na najnowszej technologii microLED, która zapewnia niespotykany dotąd poziom jasności i kontrastu. Generujący obraz panel microLED zawieszony jest w artystycznie skomponowanej kryształowej obudowie, tworząc iluzję, że wyświetlana treść „unosi się w powietrzu”. Połączenie wyświetlacza samochodowego i kryształu Swarovskiego zostało uhonorowane nagrodą CES Innovation Award Honoree za wybitny projekt produktu.

Inżynierowie twierdzą, że efekt wyświetlany na kryształowym ekranie stwarza iluzję i wydaje się, że obiekt „unosi się swobodnie w krysztale”. Aby to osiągnąć, wyświetlacz Crystal Center Display wykorzystuje zaawansowaną technologię microLED. Wyświetlacze microLED posiadają samoświecące piksele i oferują znacznie większą jasność oraz lepszy kontrast niż porównywalne technologie.
 
Dzięki technologii ekranów nowej generacji wbudowanej w wyświetlacz Crystal Center Display, Continental toruje drogę dla nowych koncepcji luksusowych wnętrz, które być może wkrótce zobaczymy w nowoczesnych samochodach.
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Wreszcie koniec ze zmianą tablic i naklejkami

Idą zmiany w przepisach dotyczące rejestracji samochodów. Początkowo zniknie obowiązek wymiany tablic rejestracyjnych przy zakupie używanego auta. Później będziemy zdrapywać naklejki. Rok 2022 nie napawa optymizmem - postępująca inflacja, wyższe opłaty za domowe media, czy nowy taryfikator i znacznie droższe mandaty. Dla kierowców jedyną optymistyczną wiadomością były niewielkie obniżki cen paliw. Teraz ma dojść jeszcze…

BENTLEY vs pandemia: sprzedaż wzrosła w 2020 roku o 2%

Bentley odnotował najwyższy poziom sprzedaży w swojej 101-letniej historii. Co stoi za sukcesem firmy?  Wzrosty na największych rynkach i w Polsce W ubiegłym roku Bentley cieszył się największą popularnością u amerykańskich klientów, którzy zamówili 3 035 samochodów, co przekłada się na 4% wzrostu w skali rocznej (2019 r: 2913 egz.). Najbardziej imponujący wzrost, bo aż 48-procentowy, marka…