Niemiec zaparkował nowe BMW X6. Taki widok zastał rankiem - Trends Magazines

Niemiec zaparkował nowe BMW X6. Taki widok zastał rankiem

Wydawałoby się, że kradzież kół to tylko wspomnienie Polski lat 90. Mamy rok 2022, a takie sytuacje niestety wciąż się zdarzają, o czym przekonał się niemiecki właściciel BMW X6. 

Dzisiejsze SUVy i generalnie nowe samochody wyjeżdżają z fabryki przeważnie z dużymi kołami. W autach klasy premium oczywiście chodzi o wygląd, dlatego właściciele drogich aut często dopłacają za felgi w większym rozmiarze. 

Standardem w BMW X6 są 19-calowe obręcze, ale poszkodowane X6 było doposażone w M Pakiet, więc były tam założone felgi 20- lub nawet 21-calowe. Takie elementy na rynku części używanych kosztują nawet kilkanaście tysięcy złotych. Nic dziwnego, że koła padły łupem złodziei. 

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Otomobil Mimarı (@otomobilmimari)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BluEarth Winter V905 – zimówka od Yokohamy

Zbliża się czas zmiany ogumienia na zimowe. Jak co roku producenci opon proponują coś nowego. Japońska marka YOKOHAMA przedstawiła przeznaczoną do średnich i dużych aut osobowych (także SUV-ów) nową oponę premium BluEarth Winter V905. BluEarth Winter V905 jest udoskonaloną wersją modelu W.drive V 905 i jest pierwszą oponą zimową Yokohamy, w której japońscy inżynierowie zastosowali ekologiczną technologię BluEarth, stworzoną…

Mini Cooper SE widok z przodu

Jak sobie daje radę Mini Cooper na prąd?

Błyskawicznie przyspiesza, ma sztywne zawieszenie, z pasją wchodzi w zakręty i nie emituje przy tym grama dwutlenku węgla. Elektryczny Mini Cooper SE to hot hatch na miarę XXI wieku. Pomysł na elektryczne Mini nie jest nowy. Już w 2008 roku na bazie modelu R56 zbudowano 204-konne Mini E, które na przyspieszenie do 100 km/h potrzebowało 8,5 s, a na jednym ładowaniu mogło pokonać 200–250 km. Pilotażową serię 600 leasingowanych…