VW Passat B5 w wyjątkowym stanie na sprzedaż - Trends Magazines

VW Passat B5 w wyjątkowym stanie na sprzedaż

Samochód pochodzi z polskiego salonu i od 1998 roku jest w rękach jednego właściciela. Sprzedawca chce, aby auto trafiło w ręce pasjonaty. Czy ten oryginalny VW Passat B5 1.6 Comfortline to dobry materiał na klasyka?

Na sprzedaż pojawił się ciekawy bordowy Passat B5. Został kupiony w czasach, gdy samochód był szanowanym przedmiotem, a nie usługą. Widać, że dla właściciela było to wyjątkowe auto, bowiem stan samochodu mówi sam za siebie. Auto zostało kupione w polskim salonie w 1998 roku. Ten Passat B5 to wersja Comfortline z silnikiem 1.6 o mocy 100 KM. 

Właściciel przejechał od nowości nieco ponad 110 tys. km. Wyposażenie jak na dzisiejsze standardy jest dosyć ubogie, ale ponad 20 lat temu kupując nowego Passata trzeba było wyłożyć niezłą sumę pieniędzy, dlatego trzeba było zastanowić się dwa razy przed dobraniem kolejnej opcji. Jak ustalił „Auto Świat”, właściciel w 1998 roku zapłacił za Passata 64 885, 24 zł. Dziś za taką kwotę ciężko kupić nawet Polo (ceny startują od 79 790 zł), wystarczyłoby za to na model up! z kilkoma opcjami. 

Na pokładzie znajdziemy elektryczne szyby oraz lusterka, centralny zamek, welurową tapicerkę, dwie poduszki powietrzne i ABS. I to w zasadzie wszystko. Auto ma niefabryczne radio, oryginalne zapewne było jeszcze na kasety. Na pokładzie nie znajdziemy klimatyzacji. 

Właściciel chciałby, aby auto trafiło w dobre ręce, które potrafiłyby utrzymać obecny stan auta. Za nietypowego VW Passata B5 trzeba zapłacić 14 500 zł. Czy waszym zdaniem taki samochód to dobry materiał na klasyka?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW_F20_118i_vs_BMW_E81_120d

Bitwa „jedynek” od BMW: E81 120d vs. F20 118i- TEST

BMW serii 1 to najmniejszy i zarazem najtańszy współczesny model niemieckiego producenta. Pomimo to popularna jedynka nie jest pozbawiona charakteru. Na przykładzie dwóch generacji przyjrzymy się, jak na przestrzeni kilkunastu lat zmieniła się niedoceniana seria 1. W 2004 roku BMW postanowiło przerwać dobrą passę Audi. Nowo powstała seria 1 jednoznacznie celowała w klientów modelu A3…

BMW i Rimac nawiązują współpracę. Niestety nie zrobią tego, co myślicie

BMW i chorwacki Rimac podpisali umowę o współpracę. Wydawałoby się, że możemy wkrótce spodziewać się supersamochodu o niebotycznych osiągach. Ale nie. Współpraca tych dwóch firm ma dotyczyć czegoś innego.   Czasami firmy motoryzacyjne łączą siły, po to aby pracować nad nową technologią. Tak było podczas "ożenku" BMW z Toyotą, gdy obydwa koncerny pracowały nad napędem…