BMW 750d. Poczwórny doping od G-Power - Trends Magazines

BMW 750d. Poczwórny doping od G-Power

BMW 750d, czyli flagowy diesel z Bawarii z poczwórnym doładowaniem jest mocno wysilony. Z trzech litrów pojemności generuje 400 KM i 760 Nm. G-Power jest przekonane, że poprzeczkę można jednak w bezpieczny sposób podnieść.

Doświadczony tuner wziął pod lupę BMW 750d, w którego wiązkę elektryczną został wpięty moduł D-Tronik 5 V1 o wartości 2519 euro. Zmieniając ciśnienie doładowania i zwiększając porcje podawanego do cylindrów paliwa zapewnił 460 KM przy – niezwykle wysokich jak na diesla – 4500 obr./min oraz 860 Nm przy 2500 obr./min.

Mocarna siódemka jest w stanie przyspieszyć do 100 km/h w 4,3 s. G-Power podkreśla przy tym, że ingerencja w zespół napędowy jest całkowicie bezpieczna. Zachowano wszelkie fabryczne procedury bezpieczeństwa, a dodatkowa moc jest uwalniania wyłącznie, gdy temperatura oleju nie jest ani zbyt niska, ani zbyt wysoka. Przy delikatnej jeździe silnik pracuje na seryjnej mapie. D-Tronik 5 V1 ingeruje, gdy kierowca mocno naciśnie na gaz, na przykład podczas wyprzedzania.

G-Power proponuje wyposażenie 750d także w 21-calowe felgi Hurricane RR. Wraz z oponami kosztują przeszło 10 tysięcy euro, ale dla nabywcy flagowego modelu BMW nie powinno być to jednak większym zmartwieniem.

Podobne

Tuning_BMW_E36_coupe widok z tyłu

Przepis na Golonkę a’la Syndykat: przepiękne BMW E36 coupé z Łodzi!

Ten artykuł mógłby być w całości poświęcony charyzmatycznej postaci „Golonki”, ale w końcu to BMW TRENDS, więc opiszemy też jego BMW. Gdy spotkaliśmy się na sesji fotograficznej tego rasowego fioletowego coupé, „Golonka” wyjął z bagażnika spalinową dmuchawę do liści. Odpalił ją i zaczął zdmuchiwać kurz z samochodu! W BMW TRENDS pracuję od ponad sześciu lat, poznałem wielu właścicieli i sympatyków marki…