Ile nowych stacji ładowania wprowadził Volkswagen? Ile to kosztuje? - Trends Magazines

Ile nowych stacji ładowania wprowadził Volkswagen? Ile to kosztuje?

CSS Combo

Aplikacja We Charge jest łącznikiem między kierowcą a Volkswagenem ID.3. Przy jej pomocy można nie tylko sprawdzić zasięg auta, zaprogramować optymalną temperaturę we wnętrzu samochodu, czy znaleźć najbliższą stację ładowania.

Za pośrednictwem aplikacji Volkswagena „We Charge”, klienci będą mogli w przyszłości korzystać z ponad 100.000 punktów ładowania w Europie – w dalszej perspektywie ma ich powstać 150.000. W ramach aplikacji „We Charge” swoje stacje ładowania udostępni nie tylko Greenaway, ale także sieć EV+, która już teraz ma na terenie Polski 60 stacji ładowania, a kolejne są w trakcie instalacji i uruchamiania.

CSS Combo

Trzy taryfy

W aplikacji można wykupić jedną z trzech taryf – Free, Go lub Plus. Taryfy są dopasowane do potrzeb różnych grup użytkowników. Podstawowa We Charge Free nie wymaga wnoszenia opłaty miesięcznej i zapewnia podstawowy serwis z wykorzystaniem tylko jednej karty. Ta taryfa jest przeznaczona przede wszystkim dla kierowców aut elektrycznych, którzy rzadko korzystają z publicznych stacji ładowania.

We Charge Go

Taryfa We Charge Go oferuje korzystniejsze ceny za każde pojedyncze ładowanie akumulatora i jest szczególnie atrakcyjna dla kierowców, którzy regularnie ładują akumulator samochodu elektrycznego na ogólnodostępnych stacjach. We Charge Plus to z kolei taryfa dla tych wszystkich, którzy dużo podróżują – dzięki niej, np. na stacjach IONITY w Niemczech zapłacą oni tylko 30 eurocentów za 1 kWh. Ci kierowcy będą mogli korzystać z europejskich stacji szybkiego ładowania na bardzo korzystnych warunkach. 

Bezpłatne zasilanie przez rok

Wszyscy, którzy zdecydują się na zakup ID.3 1ST otrzymają rok bezpłatnego zasilania samochodu energią elektryczną do 2.000 kWh lub do wartości 2.780 zł. Oferta dotyczy wszystkich publicznych stacji ładowania, na których działa aplikacja We Charge Volkswagena oraz w europejskiej sieci stacji IONITY.

Podobne

Brazylijski Volkswagen BY widok z przodu

Co to jest? Czyli brazylijski pomysł Volkswagena na miejskie auto

Jednym ze sztandarowych modeli w brazylijskiej ofercie Volkswagena był Gol. Na jego bazie postanowiono stworzyć mniejsze i bardziej nowoczesne auto. W 1953 roku rząd Brazylii zakazał importu gotowych samochodów. Przepis mający na celu ożywienie lokalnego przemysłu stał się zaczątkiem jednego z najciekawszych rozdziałów w historii Volkswagena. Początkowo w São Paulo Garbusy tylko składano, dopiero w 1959 roku uruchomiono ich produkcję. Ponieważ oczekiwania tamtejszych…

Cena tego BMW 850i E31 jest astronomiczna. Wygląda jak auto „Nikosia”

Można powiedzieć, że tanio już było, a obecne ceny klasycznych i kultowych BMW zwalają z nóg. Przykładem jest to czerwone BMW 850i E31 z manualem i pakietem Pandem Wide Body. Cena auta jest szokująca. Uważni fani BMW mogą kojarzyć czerwone BMW Serii 8 z polskim półświatkiem, bowiem w latach 90-00 takim autem jeździł polski mafiozo…