600 KM w BMW X3. Najnowsze X3M od AC Schnitzer - TUNING - Trends Magazines

600 KM w BMW X3. Najnowsze X3M od AC Schnitzer – TUNING

Dziś nie trzeba już kupować supersamochodu, żeby mieć 600-konne auto. Nie trzeba nawet decydować się na supersedana M5, albo potężne M8. Dziś wystarczy SUV klasy średniej, jakim jest BMW X3. Oczywiście mówimy o najmocniejszej wersji M dodatkowo przygotowanej przez AC Schnitzer, ale to wciąż SUV z 5 miejscami, dużym bagażnikiem i prześwitem pozwalającym spokojnie atakować krawężniki. Dzięki ulepszeniom AC Schnitzer auto osiąga równo 600 KM, m. in. dzięki modyfikacjom w oprogramowaniu silnia i nowemu wydechowi. Ale co jeszcze zmieniał tuner?

Zawieszenie ma nowe sprężyny AC Schnitzer dzięki czemu samochód jest ok. 20–25 mm niższy w porównaniu ze standardowym. Jest też sztywniej, co zapewnia maksymalną kontrolę i przyczepność pomimo zwiększonego prześwitu typowego dla SUV-ów. 

Pakiet aerodynamiczny obejmuje przedni splitter AC Schnitzer, tylne skrzydło dachowe, które jest zamontowane w spojlerze dachowym. Dzięki temu wspomniane pierwsze elementy aerodynamiczne są nie tylko odpowiedzialne za bardziej agresywny wygląd, ale przede wszystkim poprawiają siłę docisku przedniej i tylnej osi.

Jeśli chodzi o wnętrze, AC Schnitzer oferta opiera się na wysokiej jakości, łatwych do instalacji aluminiowych akcesoriach. Zestaw pedałów z podnóżkiem, uchwyt na klucze i aluminiowa osłona Black Line dla kontrolera iDrive oraz zestaw aluminiowych łopatek zmiany biegów, to tylko niektóre dostępne akcesoria.

Podobne

BMW i4

BMW i4: jeszcze więcej mocy!

Podczas ostatniej konferencji rocznej BMW Group po raz pierwszy pokazano nowe BMW i4 bez kamuflażu. Dane potwierdzają, że model ma więcej mocy od iX. Oto jest! BMW i4 to w pełni elektryczne, 4-drzwiowe Gran Coupé Jego premiera planowana jest na 2021 rok wraz z modelem BMW M Performance. Idealna równowaga między typową dla BMW sportową charakterystyką, komfortem…

Manhart MH4 550, czyli 820 Nm w BMW M4!

Seryjne BMW M4 czuje się na torze jak ryba w wodzie, jednak zbudowany na jego bazie Manhart MH4 550 potrafi jeszcze więcej. Głównie dzięki temu, że pracujący nad samochodem inżynierowie Manharta unikali kompromisów. MH4 miał być narowisty, twardy i głośny. Trzylitrowy, podwójnie doładowany silnik S55 otrzymał karbonowy układ dolotowy firmy Eventuri, pozbawiony katalizatorów wydech ze…