BMW M3 G80 - przyłapane na NÜRBURGRINGU - Trends Magazines

BMW M3 G80 – przyłapane na NÜRBURGRINGU

Wygląda na to, że na północnej pętli Bawarczycy testują nowe BMW M3. Podobnie jak poprzednia generacja, teraz też M3 będzie 4-drzwiowym sedanem. Zapewne pod maską znajdziemy silnik z X3M i X4M, czyli 3-litrowe R6 o mocy oscylującej wokół 500 KM. Podobno do wyboru będzie wersja RWD albo xDrive. Klienci będą też decydować pomiędzy szybkim automatem lub klasycznym manualem. Jesteście zaintrygowani? Czy BMW znowu będzie królem muscle-sedanów segmentu D? My nie możemy się doczekać, żeby kopnąć w sprzęgło nowej „M-trójki”!

 

Podobne

DPC, wiskoza i szpera w BMW. Sekrety mechanizmów różnicowych

Dobre wyważenie, przyczepne opony i optymalnie skalibrowane zawieszenie nie wystarczą, by samochód stał się pożeraczem zakrętów. Konieczne jest też opanowanie sił napędowych. Dotyczy to zarówno modeli z napędem na pojedynczą oś, jak i na cztery koła. Każdy samochód ma przynajmniej jeden mechanizm różnicowy. Jest niezbędny do skompensowania różnic w prędkościach obrotowych kół, które powstają podczas…

VW testował silnik W10 na… BMW M5?

Podobno powstały trzy prototypy z silnikiem W10, nad którymi pracował Volkswagen na zlecenie Ferdinanda Piëcha. Najbardziej udanym z nich było BMW M5 E39!  Ta niezwykle ciekawa historia zaczyna się od ogłoszenia sprzedaży samochodu. BMW M5 E39 jest dość chętnie poszukiwanym modelem, a zadbane egzemplarze potrafią kosztować majątek. Jednak ten egzemplarze jest zupełnie inny. Jak czytamy…