Luksu"S" od Lorinsera - Trends Magazines

Luksu”S” od Lorinsera

Prawie 15 lat temu swoją premierę miał Mercedes S typoszeregu W221. Ponad 500 tys. sztuk zostało sprzedanych w ciągu ośmiu lat. Tylko legendarny W126 odniósł jak dotąd większy sukces. Ze względu na dużą popularność Sportservice Lorinser oferuje obszerny program modyfikacji do W221. Tuner przypomina, że wszystkie komponenty, które były dostępne w momencie premiery pojazdów klasy S, są nadal w sprzedaży.

Lorinser oferuje felgi aluminiowe RS 8 (od 520 euro plus VAT), które są dostępne w różnych wykończeniach i rozmiarach aż do pokaźnego rozmiaru 21 cali. Felgi we wzór łopatek turbiny reprezentują ponadczasową dynamikę i stały się prawdziwym znakiem towarowym firmy Lorinser. Są one nadal integralną częścią oferty i są dostępne dla wielu aktualnych modeli pojazdów z oferty Mercedesa.

Pakiet aerodynamiczny (od 4765 euro plus VAT) obejmuje zderzak z efektownymi okrągłymi światłami doświetlającymi zakręty, progi drzwi i sportowy układ wydechowy. Wszystkie części mogą być zamówione indywidualnie. Opcjonalny spojler dachowy (375 euro plus VAT) i chromowana kratka chłodnicy (530 euro plus VAT) zapewniają jeszcze większy efekt wizualny. Wisienką na torcie są przednie błotniki Lorinser (zestaw 1650 euro plus VAT), które są również częścią DNA tunera. Dzięki dwóm wylotom powietrza i mocnym łukom idealnie wpisują się w język stylistyczny tego nadwozia.

Lorinser oferuje również modyfikacje mechaniczne. Oprócz zestawu obniżającego zawieszenie ABC lub AIRMATIC (400 euro plus VAT), oferta obejmuje również ulepszenia dla najnowocześniejszych silników benzynowych i wysokoprężnych. Zestawy kosztują standardowo 1084 euro plus VAT lub 1252 euro plus VAT dla modeli AMG.

Silnik Osiągi fabryczne Osiągi Lorinser
S 250 CDI (221.003, 221.103) 204 HP / 150 kW, 500 Nm 240 HP / 176 kW, 585 Nm
S 320 CDI (221.022, 221.122) 235 HP / 173 kW, 540 Nm 265 HP / 195 kW, 605 Nm
S 320 CDI 4MATIC (221.080, 221.180) 235 HP / 173 kW, 540 Nm 265 HP / 195 kW, 605 Nm
S 320 CDI 211 HP / 155 kW, 540 Nm 241 HP / 177 kW, 605 Nm
S 350 BlueTec (221.026, 221.126) 258 HP / 190 kW, 620 Nm 300 HP / 221 kW, 700 Nm
S 350 BlueTEC 4MATIC (221.083, 221.183) 258 HP / 190 kW, 620 Nm 300 HP / 221 kW, 700 Nm
S 350 CDI 235 HP / 173 kW, 540 Nm 265 HP / 195 kW, 605 Nm
S 420 CDI (221.028, 221.128) 320 HP / 235 kW, 730 Nm 344 HP / 253 kW, 800 Nm
S 500 CGI (221.073, 221.173) 435 HP / 320 kW, 700 Nm 485 HP / 357 kW, 800 Nm
S 500 CGI 4MATIC (221.094, 221.194) 435 HP / 320 kW, 700 Nm 485 HP / 357 kW, 800 Nm
S 63 AMG (221.074, 221.174) 544 HP / 400 kW, 800 Nm 604 HP / 444 kW, 950 Nm
S 63 AMG (221.074, 221.174) 571 HP / 420 kW, 900 Nm 631 HP / 464 kW, 1050 Nm

Podobne

VW Golf Mk1 GL 1979

Oryginalny VW Golf Mk1 – ocalały

Oryginalny VW Golf Mk1 to rzadkość na naszych drogach. Upodobali go sobie szczególnie miłośnicy stylu stance, przez co liczba seryjnych Golfów wciąż spada. Tego taki los nie spotka, co nie znaczy, że w ogóle nie zmienił się, odkąd wyjechał z fabryki w 1979 roku. Dla marki VW to jeden z najważniejszych modeli. Podbił rynki motoryzacyjne…

Lotnicze silniki BMW. Od tego wszystko się zaczęło

Rzędowa szóstka BMW. Dlaczego jest otoczona taką legendą? Mało kto wie, że takim układem cylindrów dysponował pierwszy w historii marki silnik. Projektujący silnik Max Friz, który stworzył nie mniej kultowego dwucylindrowego boksera dla motocykli BMW, postawił na układ sześciu rzędowych cylindrów, gdyż gwarantował on równomierną i pozbawioną wibracji pracę w całym zakresie obrotów. Jednostka IIIa…