Kredyt na ładowarkę od Volkswagen Bank - to proste! - Trends Magazines

Kredyt na ładowarkę od Volkswagen Bank – to proste!

Ładowarka auta elektrycznego VW

Potrzebujesz ładowarki wraz z instalacją, a do zakupu brakuje trochę gotówki? To proste. Volkswagen Bank ma dla Ciebie  idealne rozwiązanie!

Smart Wallboxes Volkswagena

Dzięki specjalnej ofercie możesz pozwolić sobie na zakup ładowarki, nawet jeżeli nie dysponujesz pełną kwotą.

 W ofercie marek VW znajdują się trzy ładowarki Charger – standardowa, Connect i Pro. Wszystkie oferują moc ładowania do 11 kW w domowym garażu i umożliwiają nawet 8-krotnie szybsze ładowanie niż ze zwykłego gniazdka. Modele Charger Connect i Pro łączą się z internetem przez WiFi (opcjonalnie także przez LTE). Umożliwia to np. zdalne rozpoczęcie i zatrzymanie procesu ładowania z dowolnego miejsca. Wersja Pro, najbardziej zaawansowana, posiada w standardzie seryjny moduł LTE i licznik energii. Ceny ładowarek zaczynają się od 2.099 zł za wersję podstawową, przez 2.999 zł za model Connect po 4.449 zł za wallbox w wersji Pro.

Wallbox for everyone: Volkswagen rolls out ID. Charger

Oferowany przez Volkswagen Bank Kredyt gotówkowy możesz wykorzystać na zakup ładowarki oraz pokrycie kosztów jej instalacji. Może mieć wysokość od 3.000 zł do 100.000 zł, a spłata kredytu następuje w ratach miesięcznych w wybranym okresie od 3 do 84 miesięcy.

Dla klientów zainteresowanych zakupem ładowarki eklektycznej Volkswagen Bank przygotował specjalną ofertę finansowania. Wpisując hasło „ECO” we wniosku kredytowym w polu „KOD PROMOCYJNY” Klient otrzymuje kredyt na preferencyjnych warunkach.

Więcej szczegółów dotyczących oferty znajdziesz TUTAJ  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW: Rasowy Golf II

Mocno zmodyfikowane, ale zarazem niepozorne auta są marzeniem wielu zapaleńców. Drogi do spełnienia tego marzenia są co najmniej dwie: zapłacić za gotowy już projekt lub przebudować swoje upragnione auto od podstaw. Filip, właściciel prezentowanego Golfa II, wybrał tę drugą opcję. Volkswagen Golf II generacji nie jest jeszcze kultowym i szanowanym klasykiem jak jego poprzednik. Mimo…

Manhart VW Golf GTI 290 – prawie jak R-ka

Najnowsza, ósma generacja Golfa trafiła na warsztat do niemieckiego tunera - Manharta. Ten wycisnął z 2-litrowego silnika 290 KM i dodał kilka pikantnych dodatków. Wyszło rasowo i ze smakiem.  Na łamach Trends pokazywaliśmy już kilka projektów Manharta. Niemiecki tuner głównie gustuje w BMW, ale zdarzyła się też Alfa Romeo, a nawet Tesla. Teraz Manhart postanowił…