Tesla walczy z Porsche o koronę Nürburgringu. - Trends Magazines

Tesla walczy z Porsche o koronę Nürburgringu.

Tesla Model S Nürburgring

Tesla walczy o pokonanie północnej pętli Nürburgringu szybciej niż czas ustanowiony przez Porsche Taycan- 7:42. Jak podaje Auto Motor und Sport nieoficjalne pomiary wskazują na czas około 7:23 i wygląda na to, że Tesla poradzi sobie z tym zadaniem bez problemu.To o pełne 20 sekund szybiciej.

Tesla Model S Nürburgring

Oczywiście Tesla nie osiąga takich czasów w zwykłym Modelu S. Model D100+ „Plaid” ma podobno trzy silniki elektryczne i jeździ na Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Najnowsze źródła pokazują jednak auto na prototypowych gumach Goodyear Eagle F1 SuperSport RS.

Tesla Model S Nürburgring

Uzbrojonymi w poszerzenia, spoiler i lekkie koła HRE Teslami jeżdżą zawodnicy Thomas Mutsch, Andreas Simonsen i Carl Rydquist. Media podają pod wątpliwość stopień modyfikacji amerykańskiego sedana. Tym bardziej, że przyciemnione szyby nie pozwalają zajrzeć do wnętrza elektryka. Dopóki firma formalnie nie sprzedaje Modelu S z układem napędowym prototypu Plaid i ultra klejącymi oponami , po prostu wydaje nam się, że Elon Musk i Tesla gra w warcaby, podczas gdy Oliver Blume i Porsche grają w szachy. Czekamy na finał tej historii. 

Tesla Model S Nürburgring

Źródło: nurburgring.pl

Podobne

Blueberry – zwycięskie BMW E34 Miłosza

Konkurs „Pokaż swoje BMW”, który przeprowadziliśmy na naszej stronie trends.com.pl, spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Nic dziwnego, że towarzyszyły mu spore emocje. Liczba ciekawych aut wcale nie była mała, dlatego tak trudno było wybrać zwycięzcę. Przedstawiamy samochód, który Wam i redakcji BMW TRENDS najbardziej przypadł do gustu – fioletowe E34 Miłosza. Pierwszą E34 540iA Individual w kolorze Daytona…

Tiguan Allspace, czyli SUV dla wymagających

Niektórzy twierdzą, że przestrzeni w aucie nigdy za wiele. Niespodziankę dla nich przygotował Volkswagen, który stworzył Tiguana Allspace. Różni się on od bazowej wersji wydłużonym o 109 mm rozstawem osi oraz powiększoną o 215 mm karoserią. Wydłużenie tylnych drzwi ułatwi wsiadanie na tylną kanapę czy przypinanie dzieci do fotelików. Pasażerowie drugiego rzędu zyskali 54 mm…