Tesla walczy z Porsche o koronę Nürburgringu. - Trends Magazines

Tesla walczy z Porsche o koronę Nürburgringu.

Tesla Model S Nürburgring

Tesla walczy o pokonanie północnej pętli Nürburgringu szybciej niż czas ustanowiony przez Porsche Taycan- 7:42. Jak podaje Auto Motor und Sport nieoficjalne pomiary wskazują na czas około 7:23 i wygląda na to, że Tesla poradzi sobie z tym zadaniem bez problemu.To o pełne 20 sekund szybiciej.

Tesla Model S Nürburgring

Oczywiście Tesla nie osiąga takich czasów w zwykłym Modelu S. Model D100+ „Plaid” ma podobno trzy silniki elektryczne i jeździ na Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Najnowsze źródła pokazują jednak auto na prototypowych gumach Goodyear Eagle F1 SuperSport RS.

Tesla Model S Nürburgring

Uzbrojonymi w poszerzenia, spoiler i lekkie koła HRE Teslami jeżdżą zawodnicy Thomas Mutsch, Andreas Simonsen i Carl Rydquist. Media podają pod wątpliwość stopień modyfikacji amerykańskiego sedana. Tym bardziej, że przyciemnione szyby nie pozwalają zajrzeć do wnętrza elektryka. Dopóki firma formalnie nie sprzedaje Modelu S z układem napędowym prototypu Plaid i ultra klejącymi oponami , po prostu wydaje nam się, że Elon Musk i Tesla gra w warcaby, podczas gdy Oliver Blume i Porsche grają w szachy. Czekamy na finał tej historii. 

Tesla Model S Nürburgring

Źródło: nurburgring.pl

Podobne

VW-Porsche 914 Maryli Rodowicz – wierny kompan

Wielu artystów ma słabość do samochodów, szczególnie wyjątkowych, w jaskrawych kolorach, z głośno brzmiącym silnikiem. Tak było nawet w czasach PRL-u, choć stan tych samochodów często pozostawiał wiele do życzenia. Jedną z takich maszyn było bez wątpienia zielone VW-Porsche 914 – pierwsze „prawie Porsche” Maryli Rodowicz! W epoce PRL-u 914 była unikatowa niczym trufle na wigilijnym stole. Do takich wyjątków…

Siekiera kontra skalpel, czyli wyścig M8 vs M2- VIDEO

Tym razem Matt z carwow porównuje M8 Competition oraz M2 Competition na mokrej nawierzchni. Czy 4.4-litrowe V8 o mocy 625 KM i napęd na obie osie wystarczy, żeby pokonać mniejsze Coupé? M2 ma do dyspozycji "jedynie" 410 KM z turbodoładowanego R6 o pojemności 3 litrów, który napędza tylną oś. Zgadzamy się w 100% z opisem…