BMW naszych Czytelników: Damian i jego E46 - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Damian i jego E46

Damian Gawęda to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E46  323i. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:– gwint TA Technics, 
– zmieniony środek na szare skóry sportsietze,
– dołożony M-pakiet zewnętrzny,
– założony krótszy dyferencjał,
– lekkie koło zamachowe+ tarcza 240mm obita kewalarem,
– założone kolektory wydechowe bez katów owinięte bandażem+ tłumik końcowy przelotowy firmy proex,
– odinstalowane sondy,
– przeniesiona odcinka,
– zrobiona mapa silnika,
– zmienione oświetlenie wnętrza na led,
– przerobione lampy przód na soczewkę przez firme BFL,
– zmienione lampy tył na led.

BMW E46 po zakupie:

BMW E46 po modyfikacjach:

Grupa, do której należy to: BMW.LPUteam

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Jakie jest BMW M4 DTM, które testuje Kubica? Czy testy będą owocne? Naszym okiem ze szczegółami- KUBICA W DTM

  Dzisiejszy dzień poświęcamy w całości Robertowi Kubicy i DTM. Jak wiecie świat mediów obiegła oficjalnie potwierdzona przez BMW Motorsport informacja o testach, jakie Robert Kubica odbędzie za kierownicą BMW M4 DTM.  To konstrukcja, która pod wieloma względami przypomina bolidy F1. Wyścigówki klasy DTM są w dużej mierze wykonane z karbonu, ich kierowca siedzi niemal…

leib-bmw-m3-tuning

G-POWER BMW M3. Ile mocy to zbyt wiele? – TUNING

BMW M3 jest ulubieńcem firm tuningowych. Specjaliści od modyfikacji bardzo chętnie uwalniają rezerwy mocy, które tkwią w wolnossącym silniku 4.0 V8. Przepisów na podkręcenie jednostki S65B40 nie brakuje. Najbardziej spektakularne efekty przynosi zastosowanie mechanicznego doładowania. Na taki krok zdecydowała się firma Leib Engineering, która wyposażyła M3 w kompresor G-Power SK II CS. Tuner z Gießen…