BMW X6 prawie jak Coupé - Trends Magazines

BMW X6 prawie jak Coupé

20-centymetrowy prześwit oraz ogumienie o wysokim profilu przypominają, że BMW X6 zostało zbudowane na bazie SUV-a. Lumma postanowiła zmienić prezencję bawarskiego sportowca.

Zmodyfikowane zawieszenie przybliżyło karoserię do drogi o 45 milimetrów. Idąc za ciosem, zamontowano 22-calowe felgi Lumma CLR Racing Sport Wheels. Na przednią oś trafiły obręcze o szerokości 10 cali. Tylne są szersze o dwa cale.

Na potężne felgi założono opony firmy Vredestein w rozmiarach 295/30 R22 i 335/25 R22. Tuner z dumą podkreśla, że skompletował zestaw, który swobodnie mieści się w standardowych błotnikach.

Kto chciałby pójść krok dalej, może wybrać felgi Lumma CLR23 GT. Liczba w nazwie odzwierciedla ich średnicę. Obręcze sparowano z oponami Continental w rozmiarze 315/25 R23. To największy z zestawów pasujących do karoserii X6.

Fot. Lumma

Podobne

BMW S 1000 RR ściga się w nocy – MOTOCYKLE/GALERIA

Lubicie wyścigi motocyklowe? BMW bierze czynny udział w serii FIM Superbike World Championship (WorldSBK), gdzie startuje najnowszymi BMW S1000 RR. Zobaczcie przepiękne nocne zdjęcia z ostatniego wyścigu na torze Losail International Circuit w Katarze. BMW podaje, że team miał podczas startu wzloty i upadki. Markus Reiterberger (GER) zajął ósme miejsce w pierwszym głównym wyścigu na swoim  S…

BMW w wersji „Allroad” istnieje

BMW nigdy nie interesowało się niszą uterenowionych kombi. Tę lukę w ofercie bawarskiego producenta postanowił wykorzystać tuner- AC Schnitzer. W 2001 AC Schnitzer opracował prototyp o nazwie X-ROAD. To bazujący na E46 Touring samochód z usprawnieniami terenowymi w stylu tych znanych z aut gamy Audi Allroad, czy Volvo Cross Country. Grupa VAG do dziś ma w ofercie…