53 Rajd Festiwalowy - cisza przed burzą? - Trends Magazines

53 Rajd Festiwalowy – cisza przed burzą?

park maszyn 53 rajd festiwalowy

W tym roku już po raz kolejny możemy doznawać przyjemności oglądając sportowe maszyny w swoim środowisku naturalnym. 53 Rajd Festiwalowy oficjalnie się rozpoczął! Tym razem zabierzemy Was w świat pełen adrenaliny z troszkę innej perspektywy. Zobaczcie jak prezentowały się samochody w parku maszyn nim wystartowały w zmaganiach. 

53 Rajd Festiwalowy – opolski specjał

To kolejny rajd z cyklu organizowany przez Automobilklub Opolski. Tym razem możemy obserwować samochody na trzech odcinkach w dwa dni imprezy. W sobotę, 28 maja, zawodnicy staną na starcie tylko jednego Odcinka Debiuty (1,85 km) około godziny 19:00 w centrum Opola. W niedzielę natomiast wrócą w okolice Strzelec Opolskich. Odcinki Superjedynki (10,00 km) w okolicach Poręby oraz Premiery (6 km) w Kadłubie będą pełne samochodów od rana do wieczora. Więcej informacji o przebiegu trasy znajdziecie na stronie organizatora

Park maszyn w Strzelcach Opolskich przed burzą

Lokalne warunki atmosferyczne są dość kapryśne, ponieważ na przemian pada intensywny deszcz i świeci słońce. Nieustannie wiejący wiatr może przynieść zmianę pogody – mamy nadzieję, że utrzyma się taka, która umożliwi przeprowadzenie zawodów w bezpiecznych warunkach

kalendarz TRENDS kalendarz wydarzeń

Zanim zawodnicy ruszą po tytuł najszybszego, można je obejrzeć w parku maszyn. Ma on miejsce na placu targowym w Strzelcach Opolskich. Mieszkańcy z chęcią mogli obejrzeć pojazdy, których raczej nie widuje się na drogach publicznych. Wśród zawodników panuje atmosfera napięcia. Miejmy nadzieję, że nie przed burzą…

53 Rajd Festiwalowy, park maszyn – galeria 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Następca Passata już ma metkę z ceną. Ile kosztuje VW ID.7?

Rozpoczęła się produkcja flagowego elektryka od VW, a producent rozpoczął też zbieranie zamówień. Przy okazji poznaliśmy cenę ID.7 w Polsce. Tanio nie jest.  Elektryczny Volkswagen ID.7 będzie największym elektrykiem w gamie niemieckiego producenta. Samochód poznaliśmy już w kwietniu tego roku, a teraz rozpoczyna się jego produkcja w niemieckim Emden.  Czego możemy spodziewać się po nowym…

MANHART_MH2_450_G42_widok z przodu

Lepiej z tym BMW nie zadzieraj, bo polegniesz i będzie wstyd!

Jeśli choć trochę znacie Manharta, możecie być zdziwieni, że ten model nazywa się MH2 450. Tuner w ten sposób oznacza tylko BMW M2, a mamy do czynienia „tylko” z odmianą M240i. Nie skreślajcie go jednak, to poważny zawodnik! O BMW M240i nie można powiedzieć, że brakuje mu mocy, ale Manhart zadbał o to, żeby miał jej aż nadto. Rzędowy…