53 Rajd Festiwalowy - cisza przed burzą? - Trends Magazines

53 Rajd Festiwalowy – cisza przed burzą?

park maszyn 53 rajd festiwalowy

W tym roku już po raz kolejny możemy doznawać przyjemności oglądając sportowe maszyny w swoim środowisku naturalnym. 53 Rajd Festiwalowy oficjalnie się rozpoczął! Tym razem zabierzemy Was w świat pełen adrenaliny z troszkę innej perspektywy. Zobaczcie jak prezentowały się samochody w parku maszyn nim wystartowały w zmaganiach. 

53 Rajd Festiwalowy – opolski specjał

To kolejny rajd z cyklu organizowany przez Automobilklub Opolski. Tym razem możemy obserwować samochody na trzech odcinkach w dwa dni imprezy. W sobotę, 28 maja, zawodnicy staną na starcie tylko jednego Odcinka Debiuty (1,85 km) około godziny 19:00 w centrum Opola. W niedzielę natomiast wrócą w okolice Strzelec Opolskich. Odcinki Superjedynki (10,00 km) w okolicach Poręby oraz Premiery (6 km) w Kadłubie będą pełne samochodów od rana do wieczora. Więcej informacji o przebiegu trasy znajdziecie na stronie organizatora

Park maszyn w Strzelcach Opolskich przed burzą

Lokalne warunki atmosferyczne są dość kapryśne, ponieważ na przemian pada intensywny deszcz i świeci słońce. Nieustannie wiejący wiatr może przynieść zmianę pogody – mamy nadzieję, że utrzyma się taka, która umożliwi przeprowadzenie zawodów w bezpiecznych warunkach

kalendarz TRENDS kalendarz wydarzeń

Zanim zawodnicy ruszą po tytuł najszybszego, można je obejrzeć w parku maszyn. Ma on miejsce na placu targowym w Strzelcach Opolskich. Mieszkańcy z chęcią mogli obejrzeć pojazdy, których raczej nie widuje się na drogach publicznych. Wśród zawodników panuje atmosfera napięcia. Miejmy nadzieję, że nie przed burzą…

53 Rajd Festiwalowy, park maszyn – galeria 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW E28 Touring od przodu

BMW E28 Touring? Nietypowy projekt z Polski

Mateusz miał już w swoim garażu "rekina" E28, ale czegoś mu brakowało i chciał stworzyć coś wyjątkowego. Ponieważ jest blacharzem, nie było dla niego problemu przerobić seryjnego sedana w auto o nadwoziu kombi.  BMW E28 wychodziło seryjnie tylko w nadwoziu sedan. Producent podejmował stworzenie Touringa na bazie Serii 7 E23, ale nigdy w "piątce". Niektórzy…

Tuning BMW E92 M3 auto przodem

E92 M3 – niektórzy twierdzą, że to ostatnie prawdziwe BMW M

Przygoda Jacka z bawarską marką zaczęła się klasycznie – od E36 i popularnego E46 (pokazywaliśmy je w nr 4/2012 BMW TRENDS). Wówczas obiecał sobie, że następny, nowszy model BMW, o którym marzył, pozostanie niezmieniony. Oczywiście na obietnicach się skończyło. E92 M3 z 2011 roku, które nabył w 2015 roku, to zdaniem wielu fanów bawarek ostatnia prawdziwa M. Już jazda seryjnym autem dawała…