53 Rajd Festiwalowy - cisza przed burzą? - Trends Magazines

53 Rajd Festiwalowy – cisza przed burzą?

park maszyn 53 rajd festiwalowy

W tym roku już po raz kolejny możemy doznawać przyjemności oglądając sportowe maszyny w swoim środowisku naturalnym. 53 Rajd Festiwalowy oficjalnie się rozpoczął! Tym razem zabierzemy Was w świat pełen adrenaliny z troszkę innej perspektywy. Zobaczcie jak prezentowały się samochody w parku maszyn nim wystartowały w zmaganiach. 

53 Rajd Festiwalowy – opolski specjał

To kolejny rajd z cyklu organizowany przez Automobilklub Opolski. Tym razem możemy obserwować samochody na trzech odcinkach w dwa dni imprezy. W sobotę, 28 maja, zawodnicy staną na starcie tylko jednego Odcinka Debiuty (1,85 km) około godziny 19:00 w centrum Opola. W niedzielę natomiast wrócą w okolice Strzelec Opolskich. Odcinki Superjedynki (10,00 km) w okolicach Poręby oraz Premiery (6 km) w Kadłubie będą pełne samochodów od rana do wieczora. Więcej informacji o przebiegu trasy znajdziecie na stronie organizatora

no images were found

Park maszyn w Strzelcach Opolskich przed burzą

Lokalne warunki atmosferyczne są dość kapryśne, ponieważ na przemian pada intensywny deszcz i świeci słońce. Nieustannie wiejący wiatr może przynieść zmianę pogody – mamy nadzieję, że utrzyma się taka, która umożliwi przeprowadzenie zawodów w bezpiecznych warunkach

kalendarz TRENDS kalendarz wydarzeń

Zanim zawodnicy ruszą po tytuł najszybszego, można je obejrzeć w parku maszyn. Ma on miejsce na placu targowym w Strzelcach Opolskich. Mieszkańcy z chęcią mogli obejrzeć pojazdy, których raczej nie widuje się na drogach publicznych. Wśród zawodników panuje atmosfera napięcia. Miejmy nadzieję, że nie przed burzą…

53 Rajd Festiwalowy, park maszyn – galeria 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Lupo GT widok z przodu

202 KM w VW Lupo GT – pali asfalt!

Koncern Volkswagen w swojej historii wyprodukował tylko jedną generację Lupo. Dzięki temu, gdy jest mowa o małym wilku, każdy wie, o jakie auto chodzi. Ta zasada nie do końca sprawdzi się jednak w przypadku prezentowanego egzemplarza z 1998 roku. Liczba zmian, jakie zostały dokonane w tym samochodzie, sprawia, że choć na pierwszy rzut oka wciąż…

Silnik BMW N20 – opinie, problemy, wady

Debiutujący w 2011 roku dwulitrowy silnik BMW N20 zastąpił jednostki N52 i N53. Jest montowany w wielu modelach bawarskiej marki. Niestety, nie uchodzi za dobry. Inżynierowie BMW stale rozwijają silniki, walcząc o jak najniższe zużycie paliwa oraz redukcję toksyczności spalin. Efekty ich prac bywają różne. Przykładem nie do końca udanego silnika jest benzynowa jednostka N20. Wyposażono…