Zimowe szaleństwo za kierownicą - gdzie i kiedy? - Trends Magazines

Zimowe szaleństwo za kierownicą – gdzie i kiedy?

[Wydarzenie odwołane] 15 stycznia na lotnisku w Pile będzie możliwość wyszalenia się za kierownicą, a także potrenowania swoich umiejętności jazdy w trudnych warunkach oraz sprawdzenia się z kolegami w rywalizacji na odcinkach specjalnych. Co zrobić by wystartować? Potrzebny jest własny samochód, prawo jazdy, OC i kask. 

Aktualizacja: W dniu 11 stycznia Automobilklub Bydgoski poinformował o odwołaniu wydarzenia z powodu niskiej frekwencji. Organizator zapowiedział przy okazji, że kolejna możliwość wyszalenia się za kierownicą odbędzie się 5 lutego w formie treningu. Szczegóły zostaną podane niebawem. 

— — — — — — 

Automobilklub Bydgoski po raz pierwszy organizuje zawody w porze zimowej. Wraz Automobilklubem Pilskim przygotował odcinek specjalny (OS) o długości ok. 5 km, który uczestnicy będą pokonywali na czas min. 4-krotnie. Tuż przed startem Zimowej Edycji Styczeń Rallysprint Challenge odbędzie się 2-krotne zapoznanie z trasą, a pierwszy przejechany OS nie będzie liczył się do klasyfikacji tego dnia. Najszybsi kierowcy otrzymają puchary w klasyfikacji generalnej oraz poszczególnych klasach. 

I termin zgłoszeń mija 10 stycznia o godz. 23:59, wpisowe wynosi 350 zł. Wpisowe w drugim terminie wynosi 500 zł. 
Zapisy na Zimową Edycję Styczeń Rallysprint Challenge trwają na stronie cyklu – TUTAJ. 

Przesłanie zgłoszenia musi zostać poparte wpłatą 100 zł na konto Automobilklubu Bydgoskiego:
(ING Bank Śląski nr 63 1050 1139 1000 0090 9555 4235.

W tytule przelewu należy podać Zimowa Edycja Styczeń RSCH 2022 i imię i nazwisko zgłaszającego się zawodnika).
Pozostała część opłaty wpisowego pobierana jest w dniu imprezy w biurze zawodów.

Harmonogram:
7.45 – 8.30 – przyjmowanie zgłoszeń
8.45 – odprawa z zawodnikami
9.00 – przejazd zapoznawczy i start pierwszego zawodnika do I próby
ok.16.00 – zakończenie imprezy
Ok. 30 minut po przyjeździe na metę ostatniego uczestnika nastąpi ogłoszenie wyników prowizorycznych, a po dalszych 15 minutach wręczenie nagród honorowych.

Podczas tej edycji Rallysprint Challenge organizator dopuszcza start samochodów bez klatki bezpieczeństwa oraz każdy rodzaj opon. Jedyny zakaz dotyczy opon kolcowanych – takie są zabronione. 

Podział na klasy: 
– Klasa S1400 – samochody o poj. skokowej silnika do 1400 cm3
– Klasa S1600 – samochody o poj. skokowej silnika powyżej 1400 do 1600 cm3
– Klasa S2000 – samochody o poj. skokowej silnika powyżej 1600 cm3
do 2000 cm2
– Klasa S2800 – samochody o poj. skokowej silnika powyżej 2000 do 2800 cm3
– Klasa WRC – samochody o poj. skokowej silnika powyżej 2800 cm3 (w szczególności dla posiadaczy
turbodoładowanych samochodów z napędem na 4 koła, ale nie tylko)
– Klasa BMW SPORT
– Klasa BMW Open
– Klasa BMW 330i

Regulamin tej edycji Rallysprint Challenge dostępny jest TUTAJ. 

Więcej informacji można otrzymać bezpośrednio u organizatora cyklu Rallysprint Challenge – TUTAJ.

Fot i tekst: Agnieszka Kujawa

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

680-konny VW I.D. R Pikes Peak gotowy do bicia rekordu

Volkswagen zaprezentował we francuskiej miejscowości Alés zasilany wyłącznie energią elektryczną supersportowy model I.D. R Pikes Peak, w którym łączna moc dwóch silników elektrycznych wynosi 680 KM, a moment obrotowy 650 Nm, przy wadze auto razem z kierowcą poniżej 1100 kg. 24 czerwca 2018 roku samochód, który przyspiesza od zera do 100 km/h w 2,25 sekundy weźmie…

Najstarszy na świecie Schwimmwagen Typ 128

Wyjątkowym spotkaniom towarzyszą szczególne emocje. Historia auta, którą wam dziś przedstawię, ma początek 74 lata temu. Prezentujemy wam jedyny na świecie odrestaurowany egzemplarz prototypowego i najstarszego obecnie znanego Schwimmwagena. Ciemnoszare auto, które widzicie na zdjęciach, ma numer 19, pochodzi z pierwszej partii 30 prototypów Typ 128 z roku 1940. Druga widoczna na zdjęciach amfibia koloru…