Zimowe szaleństwo za kierownicą - gdzie i kiedy? - Trends Magazines

Zimowe szaleństwo za kierownicą – gdzie i kiedy?

[Wydarzenie odwołane] 15 stycznia na lotnisku w Pile będzie możliwość wyszalenia się za kierownicą, a także potrenowania swoich umiejętności jazdy w trudnych warunkach oraz sprawdzenia się z kolegami w rywalizacji na odcinkach specjalnych. Co zrobić by wystartować? Potrzebny jest własny samochód, prawo jazdy, OC i kask. 

Aktualizacja: W dniu 11 stycznia Automobilklub Bydgoski poinformował o odwołaniu wydarzenia z powodu niskiej frekwencji. Organizator zapowiedział przy okazji, że kolejna możliwość wyszalenia się za kierownicą odbędzie się 5 lutego w formie treningu. Szczegóły zostaną podane niebawem. 

— — — — — — 

Automobilklub Bydgoski po raz pierwszy organizuje zawody w porze zimowej. Wraz Automobilklubem Pilskim przygotował odcinek specjalny (OS) o długości ok. 5 km, który uczestnicy będą pokonywali na czas min. 4-krotnie. Tuż przed startem Zimowej Edycji Styczeń Rallysprint Challenge odbędzie się 2-krotne zapoznanie z trasą, a pierwszy przejechany OS nie będzie liczył się do klasyfikacji tego dnia. Najszybsi kierowcy otrzymają puchary w klasyfikacji generalnej oraz poszczególnych klasach. 

I termin zgłoszeń mija 10 stycznia o godz. 23:59, wpisowe wynosi 350 zł. Wpisowe w drugim terminie wynosi 500 zł. 
Zapisy na Zimową Edycję Styczeń Rallysprint Challenge trwają na stronie cyklu – TUTAJ. 

Przesłanie zgłoszenia musi zostać poparte wpłatą 100 zł na konto Automobilklubu Bydgoskiego:
(ING Bank Śląski nr 63 1050 1139 1000 0090 9555 4235.

W tytule przelewu należy podać Zimowa Edycja Styczeń RSCH 2022 i imię i nazwisko zgłaszającego się zawodnika).
Pozostała część opłaty wpisowego pobierana jest w dniu imprezy w biurze zawodów.

Harmonogram:
7.45 – 8.30 – przyjmowanie zgłoszeń
8.45 – odprawa z zawodnikami
9.00 – przejazd zapoznawczy i start pierwszego zawodnika do I próby
ok.16.00 – zakończenie imprezy
Ok. 30 minut po przyjeździe na metę ostatniego uczestnika nastąpi ogłoszenie wyników prowizorycznych, a po dalszych 15 minutach wręczenie nagród honorowych.

Podczas tej edycji Rallysprint Challenge organizator dopuszcza start samochodów bez klatki bezpieczeństwa oraz każdy rodzaj opon. Jedyny zakaz dotyczy opon kolcowanych – takie są zabronione. 

Podział na klasy: 
– Klasa S1400 – samochody o poj. skokowej silnika do 1400 cm3
– Klasa S1600 – samochody o poj. skokowej silnika powyżej 1400 do 1600 cm3
– Klasa S2000 – samochody o poj. skokowej silnika powyżej 1600 cm3
do 2000 cm2
– Klasa S2800 – samochody o poj. skokowej silnika powyżej 2000 do 2800 cm3
– Klasa WRC – samochody o poj. skokowej silnika powyżej 2800 cm3 (w szczególności dla posiadaczy
turbodoładowanych samochodów z napędem na 4 koła, ale nie tylko)
– Klasa BMW SPORT
– Klasa BMW Open
– Klasa BMW 330i

Regulamin tej edycji Rallysprint Challenge dostępny jest TUTAJ. 

Więcej informacji można otrzymać bezpośrednio u organizatora cyklu Rallysprint Challenge – TUTAJ.

Fot i tekst: Agnieszka Kujawa

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

4×4 w BMW – na co uważać – porady

Dlaczego psują się skrzynie rozdzielcze ATC, VTG, BMW i czteronapędowych samochodów innych marek? Jak tego uniknąć i na co zwracać uwagę? Te pytania często pojawią się teraz, zimą gdy napęd 4x4 jest bardzo pomocny.   5 typowych objawów, prowadzących do awarii napędów xdrive   PIERWSZY to zrywne dopinanie napędu. Podczas równomiernej jazdy nic się nie dzieje,…

Uzywane BMW 550i E60

Chciałbyś mieć M Powera, ale jest kryzys i boisz się kosztów? Mamy alternatywę!

Marzysz o M5 i chciałbyś uniknąć kosztownych problemów? Poszukaj E60 w wersji 550i z M-pakietem. To bardzo szybkie auto z charakterem, które będziesz w stanie utrzymać. Projektując M5 E60 inżynierowie M GmbH poszli na całość. Wysokoobrotowe, inspirowane technologią z Formuły 1 wolnossące 5.0 V10 to dzieło sztuki. Cieszy, dopóki nie trzeba go naprawić. A problemy z panewkami wcale nie należą do rzadkości. Częste i jeszcze…