Zawieszenie KW ST XTA do BMW E9x - nie pozostawia złudzeń - Trends Magazines

Zawieszenie KW ST XTA do BMW E9x – nie pozostawia złudzeń

Znany producent KW oferuje teraz zawieszenie gwintowane ST XTA plus 3 z trójstopniową regulacją. Nowy „zawias” jest dostępny dla wszystkich modeli BMW serii 3 produkowanych od 2005 do 2013 roku.

Zawieszenie KW ST XTA do BMW jest dostępne do wszystkich modeli BMW serii 3 – Limuzyna (E90), Touring (E91), Coupé (E92), Cabrio (E93), a także BMW M3. ST XTA plus 3 zapewnia całej gamie modeli Serii 3 zauważalną poprawę dynamiki jazdy.

Za wzrost wydajności odpowiedzialne są amortyzatory KW, które można niezależnie regulować na etapie sprężania przy niskiej prędkości, stopniu sprężania przy dużej prędkości i stopniu odbicia przy niskiej prędkości. Ponadto zawieszenie gwintowane ma regulowane górne mocowania Unibal na przedniej osi i sprężyny wyścigowe.

Nowe zawieszenie KW V4 do BMW 3 G20 i BMW 4 G22

BMW serii 3 serii E9x można w zależności od modelu bezstopniowo obniżyć nawet o 60 milimetrów. Zawieszenie ST XTA plus 3 nie pozostawia nic do życzenia, jeśli chodzi o konfigurację i osiągi zawieszenia szosowego. Dzięki szerokiemu zakresowi oddzielnie regulowanego tłumienia kompresji i odbicia, nowa propozycja od KW oferuje szerokie możliwości regulacji. Siłę kompresji przy niskiej i dużej prędkości można regulować w 24 stopniach. Do wyboru jest 16 ustawień dla odbicia przy niskiej prędkości.

Zawieszenie Bilstein do BMW E46

Dzięki aluminiowym łożyskom podporowym amortyzatorów przedniej osi, producent obiecuje jeszcze bardziej precyzyjne prowadzenie niż w przypadku mocowań amortyzatorów z elementami gumowo-metalowymi. Ponadto pochylenie można również regulować za pomocą mocowania kolumny. BMW E90, E91 i E93 z napędem na tylne koła można obniżyć od 30 do 60 milimetrów na obu osiach. Zakres obniżenia dla BMW E92 wynosi od 20 do 50 milimetrów. Seryjnie obniżone już modele BMW M3 (E90, E92, E93), można obniżyć o 10–40 milimetrów z przodu i z tyłu.

Sportowe i gwintowane zawieszenie BILSTEIN do BMW serii 1, 3 i 5

Podobnie jak inne gwinty ST, zawieszenie ST XTA plus 3 pozwala dostosować ustawienia do swojego trybu jazdy. Co ciekawe, możliwe jest także spersonalizowanie swojego zawieszenia za pomocą 18 kolorów lub specjalnych etykiet.

Zestaw zawieszenia KW ST XTA plus 3 kosztuje 2349 euro.

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Samochód nauki jazdy

Jak nie stresować się przed egzaminem na prawo jazdy?

Egzamin na prawo jazdy jest jednym z najbardziej stresujących wydarzeń w życiu młodego człowieka. Dzieje się tak dlatego, że świeżo upieczony dorosły zwykle nie miał wcześniej do czynienia z machiną urzędniczą, a swój debiut ma na placu manewrowym ośrodka egzaminacyjnego. Jak nie stresować się przed egzaminem na prawo jazdy? W ośrodkach egzaminacyjnych w kolejkach oczekujących…

BMW_F20_118i_vs_BMW_E81_120d

Bitwa „jedynek” od BMW: E81 120d vs. F20 118i- TEST

BMW serii 1 to najmniejszy i zarazem najtańszy współczesny model niemieckiego producenta. Pomimo to popularna jedynka nie jest pozbawiona charakteru. Na przykładzie dwóch generacji przyjrzymy się, jak na przestrzeni kilkunastu lat zmieniła się niedoceniana seria 1. W 2004 roku BMW postanowiło przerwać dobrą passę Audi. Nowo powstała seria 1 jednoznacznie celowała w klientów modelu A3…