Zawieszenie KW ST XTA do BMW E9x - nie pozostawia złudzeń - Trends Magazines

Zawieszenie KW ST XTA do BMW E9x – nie pozostawia złudzeń

Znany producent KW oferuje teraz zawieszenie gwintowane ST XTA plus 3 z trójstopniową regulacją. Nowy „zawias” jest dostępny dla wszystkich modeli BMW serii 3 produkowanych od 2005 do 2013 roku.

Zawieszenie KW ST XTA do BMW jest dostępne do wszystkich modeli BMW serii 3 – Limuzyna (E90), Touring (E91), Coupé (E92), Cabrio (E93), a także BMW M3. ST XTA plus 3 zapewnia całej gamie modeli Serii 3 zauważalną poprawę dynamiki jazdy.

Za wzrost wydajności odpowiedzialne są amortyzatory KW, które można niezależnie regulować na etapie sprężania przy niskiej prędkości, stopniu sprężania przy dużej prędkości i stopniu odbicia przy niskiej prędkości. Ponadto zawieszenie gwintowane ma regulowane górne mocowania Unibal na przedniej osi i sprężyny wyścigowe.

Nowe zawieszenie KW V4 do BMW 3 G20 i BMW 4 G22

BMW serii 3 serii E9x można w zależności od modelu bezstopniowo obniżyć nawet o 60 milimetrów. Zawieszenie ST XTA plus 3 nie pozostawia nic do życzenia, jeśli chodzi o konfigurację i osiągi zawieszenia szosowego. Dzięki szerokiemu zakresowi oddzielnie regulowanego tłumienia kompresji i odbicia, nowa propozycja od KW oferuje szerokie możliwości regulacji. Siłę kompresji przy niskiej i dużej prędkości można regulować w 24 stopniach. Do wyboru jest 16 ustawień dla odbicia przy niskiej prędkości.

Zawieszenie Bilstein do BMW E46

Dzięki aluminiowym łożyskom podporowym amortyzatorów przedniej osi, producent obiecuje jeszcze bardziej precyzyjne prowadzenie niż w przypadku mocowań amortyzatorów z elementami gumowo-metalowymi. Ponadto pochylenie można również regulować za pomocą mocowania kolumny. BMW E90, E91 i E93 z napędem na tylne koła można obniżyć od 30 do 60 milimetrów na obu osiach. Zakres obniżenia dla BMW E92 wynosi od 20 do 50 milimetrów. Seryjnie obniżone już modele BMW M3 (E90, E92, E93), można obniżyć o 10–40 milimetrów z przodu i z tyłu.

Sportowe i gwintowane zawieszenie BILSTEIN do BMW serii 1, 3 i 5

Podobnie jak inne gwinty ST, zawieszenie ST XTA plus 3 pozwala dostosować ustawienia do swojego trybu jazdy. Co ciekawe, możliwe jest także spersonalizowanie swojego zawieszenia za pomocą 18 kolorów lub specjalnych etykiet.

Zestaw zawieszenia KW ST XTA plus 3 kosztuje 2349 euro.

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning-VW-Garbus-Hot Rod-widok z boku

Jak zbudować hot roda na bazie Garbusa? Piotr zaczął od 700 złotych

Najbardziej rozpoznawalnym autem VW jest z pewnością Garbus. Od początku produkcji, czyli od końca lat 30., z taśm montażowych zjechało prawie 22 miliony egzemplarzy. O ile kilkanaście bądź kilkadziesiąt lat temu widok popularnego Żuczka nie był niczym nadzwyczajnym, o tyle dzisiaj ich właściciele spotykają się ze zdziwionymi, ale pełnymi serdeczności spojrzeniami innych kierowców. Wraz z…

BMW 8 Gran Coupe. Skazany na sukces? – GALERIA

BMW na nowo pozycjonuje model Gran Coupe i przesuwa go „oczko wyżej". Niegdyś seria 6, dziś dumnie nosi królewską liczbę 8. Czy nowy model będzie wystarczająco dobry, żeby dzierżyć to oznaczenie? Trzeba przyznać, że poprzednik pięknie się starzeje. Z kolei nowa seria 8 jest niezwykle dojrzałą konstrukcją. Dzięki drugiej parze drzwi staje teraz do walki…