Zatankował i poszedł zapłacić. Po powrocie znalazł auto w rowie - Trends Magazines

Zatankował i poszedł zapłacić. Po powrocie znalazł auto w rowie

Na jednej ze stacji benzynowej w Lublinie doszło do niecodziennej sytuacji. Kierowca poszedł zapłacić za paliwo, kiedy wrócił auta nie było przy dystrybutorze. Samochód znalazł się kilkadziesiąt metrów dalej w pobliskim rowie. Jak to się stało?

Myśleliśmy, że takie sytuacje mają miejsce tylko w USA, gdzie kierowcy często zapominają „głowy” i zostawiają samochód „na luzie”. Po powrocie do auta często czeka ich niemiła niespodzianka. Okazuje się, że Polak też potrafi co pokazuje sytuacja z jednej z lubelskich stacji benzynowych.

Kierowca Subaru poszedł zapłacić za paliwo, a kiedy wrócił do dystrybutora auta tam nie było. Znalazło się w pobliskim rowie. Jak podaje serwis lublin112.pl: „w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia pojazdu, subaru ruszyło sprzed dystrybutora i stoczyło się do pobliskiego rowu. Na szczęście nikomu się nic nie stało i obyło się bez większych uszkodzeń.”

Co to oznacza? Nie jest pewne, czy auto było wyposażone w automatyczną, czy manualną skrzynię biegów, ale pewne jest to, że kierowca nie zaciągnął hamulca ręcznego, a skrzynię pozostawił „na luzie”. Efektem było stoczenie się pojazdu do rowu. Kierowca do ceny paliwa musiał jeszcze doliczyć koszty wyciągania pojazdu na drogę.  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW T1 Auwärter Carlux. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie- HISTORIA

https://www.youtube.com/watch?v=i4jMk30aktw To auto przez wielu nazywane jest Świętym Graalem busów VW, a przecież nawet nie nazywa się Volkswagen. To Auwärter Carlux, czyli zbudowany w oparciu o pierwszą generację busa pojazd, który miał przypominać pełnoprawny autobus. Powstały tylko 24 takie samochody w latach 60. i niewiele z nich przetrwało do dziś. Ten egzemplarz z 1963 został…

fabryka volkswagen

Koronawirus: Koniec paraliżu w fabrykach Volkswagena

Każda z 16 fabryk należących do marki Volkswagen Samochody Osobowe znowu pracuje. Jako ostatni produkcję wznowił już zakład Volkswagena w Puebla w Meksyku. Średnie obciążenie fabryk wynosi teraz około 60-70 procent tego, z jakim zakłady te pracowały przed wybuchem epidemii. Ile trwała pauza? W Niemczech i w pozostałych krajach Europy przestój spowodowany epidemią koronawirusa trwał…