Zatankował i poszedł zapłacić. Po powrocie znalazł auto w rowie - Trends Magazines

Zatankował i poszedł zapłacić. Po powrocie znalazł auto w rowie

Na jednej ze stacji benzynowej w Lublinie doszło do niecodziennej sytuacji. Kierowca poszedł zapłacić za paliwo, kiedy wrócił auta nie było przy dystrybutorze. Samochód znalazł się kilkadziesiąt metrów dalej w pobliskim rowie. Jak to się stało?

Myśleliśmy, że takie sytuacje mają miejsce tylko w USA, gdzie kierowcy często zapominają „głowy” i zostawiają samochód „na luzie”. Po powrocie do auta często czeka ich niemiła niespodzianka. Okazuje się, że Polak też potrafi co pokazuje sytuacja z jednej z lubelskich stacji benzynowych.

Kierowca Subaru poszedł zapłacić za paliwo, a kiedy wrócił do dystrybutora auta tam nie było. Znalazło się w pobliskim rowie. Jak podaje serwis lublin112.pl: „w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia pojazdu, subaru ruszyło sprzed dystrybutora i stoczyło się do pobliskiego rowu. Na szczęście nikomu się nic nie stało i obyło się bez większych uszkodzeń.”

Co to oznacza? Nie jest pewne, czy auto było wyposażone w automatyczną, czy manualną skrzynię biegów, ale pewne jest to, że kierowca nie zaciągnął hamulca ręcznego, a skrzynię pozostawił „na luzie”. Efektem było stoczenie się pojazdu do rowu. Kierowca do ceny paliwa musiał jeszcze doliczyć koszty wyciągania pojazdu na drogę.  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW Golf Mk3 Variant widok od tyłu

Golf Mk3 Variant, który robi wrażenie

Pierwsze auto w Polsce ze stylingiem Sad-look. Perłowy lakier, felgi prosto z Porsche i kompleksowa przebudowa wnętrza, to jego cechy charakterystyczne. Pod maską egzotyczna jednostka V5. Zachwyca i szokuje, prezentując swój własny styl.   Lookaz – właściciel prezentowanego auta – jego modernizację zaczął dość nietypowo, bo od foteli. Pewnego dnia stał się szczęśliwym posiadaczem kompletnej…

VW Golf I LS, tuning

Piękno klasycznego VW Golfa Mk1

Podczas studiów Szymon, zgłębiający tajniki mechaniki i budowy maszyn, poznał wielu miłośników motoryzacji. Jego samego interesowała głównie klasyka (najpierw opracował i zrealizował projekt odbudowy motocykla SHL z 1963 roku), rówieśnicy zaś często rozmawiali o tuningowaniu VW. Tym sposobem dowiedział się, dlaczego koło skręcane BBS jest dla Volkswagena idealne i co to jest „gleba” czy naciąg…