Zastrzyk witalności do BMW M3 i M4 od AC Schnitzera - Trends Magazines

Zastrzyk witalności do BMW M3 i M4 od AC Schnitzera

AC Schnitzer, doświadczony tuner z Akwizgranu przeprowadza kompleksowe modyfikacje praktycznie każdego BMW. Nie pozostał też obojętny wobec M3 i M4. W końcu nawet tak doskonałe samochody można poprawić.

Mniej restrykcyjny wydech i moduł mocy pozwoliły na zamienienie fabrycznych 431 KM i 550 Nm w 510 KM i 645 Nm. Co ważne, podkręcony silnik jest objęty dwuletnią gwarancją, którą za dopłatą AC Schnitzer jest gotowy wydłużyć do trzech lat. Wspomniany układ wydechowy jest oferowany w dwóch wersjach. Klasyczna zawiera klapy do regulacji natężenia hałasu. „Eksportowa” nie ma drogowej homologacji z powodu natężenia generowanego dźwięku.

Pieczę nad mocniejszym silnikiem sprawuje zmodyfikowane zawieszenie. AC Schnitzer pozwala klientom wybrać komplet obniżających sprężyn (przednią i tylną oś odpowiednio o 30 i 15 mm) lub gwintowane zawieszenie z regulacją siły tłumienia i możliwością redukcji prześwitu o 40 i 30 mm. Oba typy zawieszeń zostały dostrojone przez ekspertów AC Schnitzer, którzy kierują się zasadą „lepiej szybko niż twardo”. Rezygnują z drastycznego utwardzenia podwozia, by zachować neutralność i komunikatywność w zakresie granicznym z lekką podsterownością. Dokładnie w ten sam sposób M GmbH wystroiło zawieszenia M3 i M4. AC Schnitzer przesunął jedynie limit przyczepności.

Dla obu samochodów przygotowano także pakiet aerodynamiczny, który składa się z karbonowych elementów – splittera i bocznych spojlerów przedniego zderzaka, lusterek, dyfuzora, spojlera dachowego i skrzydła klapy bagażnika. Tuner zapewnia, że części nie tylko efektownie wyglądają, ale również optymalizują przepływ strug powietrza wokół nadwozia. Elementy można zamówić w pakiecie lub kompletować według własnego uznania.

Klienci będą mieli spore pole manewru także podczas wybierania kół. Do dyspozycji będą 20-calowe kute obręcze AC1 (antracytowe lub dwukolorowe), do których tuner proponuje ogumienie w rozmiarach 265/30 i 285/30. Dostępne są też koła Type IV, Type V, Type VIII w rozmiarach od 19 do 21 cali.

Prace nad M3 lub M4 można zakończyć dodatkami do wnętrza. AC Schnitzer przygotował m.in. dywaniki podłogowe, aluminiowe nakładki na pedały czy dźwignię skrzyni biegów.

 

Podobne

BMW_F10_520d_xDrive

BMW przyznało się do wadliwego działania kamery cofania w 257 481 samochodach- NEWSY

W tym tygodniu BMW ogłosiło jedną z największych akcji serwisowych w historii ostatnich lat. Chodzi o 257 481 samochodów BMW, Rolls-Royce i Toyota. Biuletyn nie dotyczy problemu technicznego, ale oprogramowania. Najwyraźniej kamera cofania nie działa tak, jak powinna w niektórych sytuacjach, co potencjalnie może zwiększać ryzyko kolizji oraz uszkodzenia samochodu. ​​Dotyczy to ponad 40 modeli…

BMW_E30_344i_V8

E30 M3 z V8? Klip o BMW 344i

BMW E30 M3 to niewątpliwie jedno z najwspanialszych sportowych aut z lat 80-tych. Ponad 30 lat od premiery silnik S14 w M3 nie zachwyca osiągami, ale wymiana motoru w oryginalnym M3 to kontrowersyjny temat. Loksu znalazł złoty środek - poznajcie 344i. Swap V8 Potrzeba wiele pracy, aby ze zwykłego E30 zbudować tak świetną replikę M3.…