Z Chin do Niemiec elektrycznym prototypem AIWAYS U5 - Trends Magazines

Z Chin do Niemiec elektrycznym prototypem AIWAYS U5

Przez prawie dwa miesiące dwa prototypowe akumulatorowo-elektryczne SUV-y AIWAYS U5 pokonały prawdopodobnie najdłuższą trasę tego typu prototypem pojazdu elektrycznego. Projekt otrzymał nazwę „U5 Engineering Drive”. Auta odjechały z Xi’an w Chinach 17 lipca i dotarły do Frankfurtu na targi IAA.

AIWAYS U5

AIWAYS U5 to samochód, który ma ambicje trafić do sprzedaży w Europie w 2020 roku. Jak podaje producent, ten transkontynentalny wyczyn podsumowuje prace deweloperskie i testy nowego SUV-a z dalekiego Wschodu.

AIWAYS U5

Aby uczcić zakończenie tej epickiej wycieczki samochodowej, AIWAYS organizuje specjalne przyjęcie w Sveta Art Gallery we Frankfurcie.

AIWAYS U5

Auto jest wyposażone w umieszczoną w podłodze baterię o pojemności 63 kWh, a silnik generuje 140 KW i 315 Nm. A Wy, drodzy czytelnicy, gdzie wybralibyście się elektrycznym prototypem o sugerowanym przez producenta zasięgu 460 km?

 

Podobne

Pieszy zbliżający się pierwszeństwo

„Pieszy zbliżający się” ma pierwszeństwo? To bujda!

Rozwiążmy to raz na zawsze! Pieszy wchodzący, zamierzający przejść czy zbliżający się ma pierwszeństwo? Przepisy, które weszły w życie z dniem 1 czerwca ubiegłego roku wciąż wywołują wiele emocji. Czy aby na pewno słusznie? Czy zmieniło się faktycznie tak dużo, jak było mówione? Można usłyszeć o tym, że pieszy na drodze należy do uprzywilejowanej grupy…

Prąd, wodór, czy silnik spalinowy? Który układ napędowy jest lepszy?

Motoryzacja stanęła u progu największych przemian od początku swojego istnienia. Do lamusa odchodzą bowiem silniki tłokowe. Który układ napędowy jest lepszy? Prąd, wodór, czy może wciąż silnik spalinowy? Volkswagen nie skreślił napędu wodorowego – został on użyty w prototypowym Crafterze HyMotion. Koncern z Wolfsburga postawił jednak na energię elektryczną. Prąd wprawi w ruch całą rodzinę ID. Inwestycja w rozwój…