Wysoka frekwencja na II rundzie Rallysprint Challenge - Trends Magazines

Wysoka frekwencja na II rundzie Rallysprint Challenge

W najbliższą sobotę na lotnisku w Pile odbędzie się II runda Rallysprint Challenge, są to zawody organizowane przez Automobilklub Bydgoski.

Aż 88 samochodów, na ten moment, widnieje na liście zgłoszeń do II rundy Rallysprint Challenge. Zawody zaplanowano na sobotę, 22 maja, na lotnisku w Pile. Organizatorzy dla uczestników przygotowali odcinek specjalny o długości około 5 km, o charakterze rajdowo-wyścigowym: „będzie kilka cięć, na pewno zawodnicy naniosą na trasę trochę „rajdowego syfu”, ale będą też miejsca gdzie potrzebny będzie piąty bieg”. Najliczniejszą grupę stanowi klasa S2000, aż 27 kierowców. W klasach pucharowych BMW również zapowiada się zaciekła rywalizacja.
Zgłoszenia nadal są aktywne. Szczegóły TUTAJ.

Harmonogram zawodów:

7.30 – 8.30 – przyjmowanie zgłoszeń

8.45 – odprawa z zawodnikami

9.00 – przejazd zapoznawczy i start pierwszego zawodnika do I próby

ok. 18.00 – zakończenie imprezy

W piątek, 21 maja, Automobilklub Bydgoski zaprasza wszystkich kierowców spragnionych sportowej jazdy do udziału w treningu, na tym samym obiekcie, w Pile. Koszt udziału to 150 zł.

Harmonogram treningu:
15.15  – przyjmowanie zgłoszeń

15.30 – objazd trasy i rozpoczęcie treningu

18.30 – koniec treningu

 

Listę zgłoszeń można obejrzeć TU.

Relacja z I i II rundy zostanie opublikowana w czerwcowym wydaniu BMW Trends.

 

Podobne

Kontrowersyjne BMW E30 Touring Rocket Bunny – galeria zdjęć

Widzieliście kiedyś BMW E30 w nadwoziu touring poddane wielu gustownym modyfikacjom? Nie? To spójrzcie na prezentowany egzemplarz Jego właściciel nie brał jeńców! Nisko, szeroko, bardzo szeroko oraz z olbrzymim tylnym skrzydłem. Podoba Wam się taki pomysł na touringa czy widoczne zmiany są jednak grubą przesadą?

Używane BMW E39 M5 (1998-2003). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 3/5)

Rewolucja. Tak w najkrócej można scharakteryzować trzecią odsłonę M5. Z dwóch powodów. Na bazie 8-cylindrowego M62 inżynierowie M GmbH stworzyli 400-konne S62. Ku zmartwieniu wielu, zrezygnowano z ręcznej produkcji M5. Nadworny tuner BMW dostarczał do Dingolfing tylko silniki, gdzie M5 było montowane na jednej linii z pozostałymi odmianami serii 5. Sportowy sedan stracił nieco magii…