Wysoka frekwencja na II rundzie Rallysprint Challenge - Trends Magazines

Wysoka frekwencja na II rundzie Rallysprint Challenge

W najbliższą sobotę na lotnisku w Pile odbędzie się II runda Rallysprint Challenge, są to zawody organizowane przez Automobilklub Bydgoski.

Aż 88 samochodów, na ten moment, widnieje na liście zgłoszeń do II rundy Rallysprint Challenge. Zawody zaplanowano na sobotę, 22 maja, na lotnisku w Pile. Organizatorzy dla uczestników przygotowali odcinek specjalny o długości około 5 km, o charakterze rajdowo-wyścigowym: „będzie kilka cięć, na pewno zawodnicy naniosą na trasę trochę „rajdowego syfu”, ale będą też miejsca gdzie potrzebny będzie piąty bieg”. Najliczniejszą grupę stanowi klasa S2000, aż 27 kierowców. W klasach pucharowych BMW również zapowiada się zaciekła rywalizacja.
Zgłoszenia nadal są aktywne. Szczegóły TUTAJ.

Harmonogram zawodów:

7.30 – 8.30 – przyjmowanie zgłoszeń

8.45 – odprawa z zawodnikami

9.00 – przejazd zapoznawczy i start pierwszego zawodnika do I próby

ok. 18.00 – zakończenie imprezy

W piątek, 21 maja, Automobilklub Bydgoski zaprasza wszystkich kierowców spragnionych sportowej jazdy do udziału w treningu, na tym samym obiekcie, w Pile. Koszt udziału to 150 zł.

Harmonogram treningu:
15.15  – przyjmowanie zgłoszeń

15.30 – objazd trasy i rozpoczęcie treningu

18.30 – koniec treningu

 

Listę zgłoszeń można obejrzeć TU.

Relacja z I i II rundy zostanie opublikowana w czerwcowym wydaniu BMW Trends.

 

Podobne

BMW_E36_Compact_tuning

Supercompact. Ponad 500 KM i „automat z łopatkami” w E36 – TUNING

Przed wami być może najbardziej niezwykły E36 Compact, jakiego kiedykolwiek prezentowaliśmy. Dlaczego? Zacznijmy od tego, że jego wyjątkowość potwierdził nawet sąd. Jak do tego doszło? W 2018 auto brało udział w zdarzeniu drogowym. Ubezpieczyciel drugiego uczestnika, który był winny, zaproponował pewną kwotę zadośćuczynienia. Taką, która jego zdaniem odpowiadała wartości E36 Compact. Jak już wspominałem, ten samochód to…

Test BMW M135i. Kompaktowe auto w ostrym sosie

320-konne M135i jest ewenementem. Żadna inna firma nie produkuje równie mocnego samochodu kompaktowego. „Jedynka” jest też ostatnim przedstawicielem segmentu C z napędem na tylną oś. Gotowi? Proszę zapiąć pasy. Zapraszamy na pokład jednego z najbardziej bezkompromisowych modeli w ofercie BMW. Pierwsza generacja BMW serii 1 długo czekała na wersję oznaczoną kultową literą M. „Jedynka” zadebiutowała…