WYŚCIG: M5 kontra M5 o mocy 1000 KM kontra M550i - Trends Magazines

WYŚCIG: M5 kontra M5 o mocy 1000 KM kontra M550i

BMW 5

Matt Watson z CARWOW zrobił to znowu! Wyścigi równoległe, które robi ten Pan i jego koledzy są extra – uwielbiam je wszystkie. Ale gdy na linii startu stają 3 bardzo szybkie BMW, to nie ma wyjścia – muszę Wam to pokazać!

3x FAST BMW

Tym razem lineup wygląda następującą: 625-konne BMW M5 Competition LCI, 530-konne BMW M550i xDrive LCI oraz 1000-konne BMW M5 Competition, w którym przebudowa silnika pochłonęła 150 tys. zł. Z pozoru wynik tego drag race’u jest wszystkim znany od samego początku, ale zobaczcie, jak 1000 KM masakruje seryjne auta. Swoją drogą czy M550i ma szansę z fabrycznym M5? Przekonajmy się:

Wyścig trzech BMW!

Podobne

BMW-02-Reminiscence-Concept-by-David-Obendorfer

BMW Neue Klasse XXI wieku

W 1972 r. BMW zaprezentowało na Igrzyskach Olimpijskich w Monachium 1602 Elektro-Antrieb. Było to całkowicie elektryczne BMW. A co, gdyby Bawarczycy chcieli zbudować współczesnego następcę tego konceptu? Projektant David Obendorfer, który od lat zachwyca nas wieloma koncepcjami w stylu retro, podjął się tego zadania. Jego koncepcja BMW 02 Reminiscence stanowi hołd dla pierwszego projektu, jednocześnie wprowadzając…

BMW_silnik_N52_6cylindrowy_Valvetronic

N52 – „Valvemagia”, czy „Valvemasakra”- TECHNIKA

Kto szuka nowoczesnego modelu BMW z jak najbardziej klasycznym silnikiem pod maską, powinien skupić się na autach z jednostką N52. To ostatni sześciocylindrowiec bez turbo oraz bezpośredniego wtrysku. Na wizerunek marki BMW przed dekady pracowały niemal pancerne silniki R6. Legendarnym już M20, M30, M50 czy M52 nie było w stanie zaszkodzić praktycznie nic. Oczywiście jednostki te miały swoje…