WYŚCIG: M5 kontra M5 o mocy 1000 KM kontra M550i - Trends Magazines

WYŚCIG: M5 kontra M5 o mocy 1000 KM kontra M550i

BMW 5

Matt Watson z CARWOW zrobił to znowu! Wyścigi równoległe, które robi ten Pan i jego koledzy są extra – uwielbiam je wszystkie. Ale gdy na linii startu stają 3 bardzo szybkie BMW, to nie ma wyjścia – muszę Wam to pokazać!

3x FAST BMW

Tym razem lineup wygląda następującą: 625-konne BMW M5 Competition LCI, 530-konne BMW M550i xDrive LCI oraz 1000-konne BMW M5 Competition, w którym przebudowa silnika pochłonęła 150 tys. zł. Z pozoru wynik tego drag race’u jest wszystkim znany od samego początku, ale zobaczcie, jak 1000 KM masakruje seryjne auta. Swoją drogą czy M550i ma szansę z fabrycznym M5? Przekonajmy się:

Wyścig trzech BMW!

Podobne

Vanos: drobny defekt, wysokie koszty

Silniki współczesnych modeli BMW posiadają system Vanos, który odpowiada za regulację faz rozrządu. Działa świetnie, jednak przy wysokich przebiegach zaczyna generować koszty. Wszystko przez... tanie uszczelki. Czym jest Vanos? Praca układu zaworowego ma ogromny wpływ na charakterystykę silnika. Przy niskich obrotach korzystne jest opóźnione otwarcie zaworów – bieg jałowy staje się stabilniejszy i wzrasta kultura…

Cupra Ateca 2020

SUPERSUV: CUPRA Ateca 2020

  Pierwszy samochód z miedzianym logo na masce doczekał się liftingu. CUPRA wprowadza na rynek odświeżoną wersję modelu Ateca.  Od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy Priorytetem dla projektantów CUPRY było zapewnienie wyjątkowych wrażeń z jazdy. Z tego powodu Ateca 2020 została wyposażona w 2-litrowy silnik TSI o mocy 300 KM oraz dwusprzęgłową, siedmiobiegową skrzynię DSG. Przekłada się to na maksymalny moment…