Wypadek BMW E34 Marcina. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - Trends Magazines

Wypadek BMW E34 Marcina. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

To nie byle jakie E34. Marcin włożył mnóstwo pracy i serca w ten projekt, a teraz potrzebuje pomocy. Sprawca wypadku uciekł, pomóżcie Marcinowi go znaleźć!

Na facebookowym profilu Marcin pisze: „Wczoraj na 103 kilometrze drogi S5 z Wrocławia w kierunku Poznania miałem wypadek. Srebrna osobówka wjechała mi na lewy pas prosto przed maskę. Robiłem, co mogłem, niestety uratowałem jego auto kosztem swojego. Sprawca uciekł.

Jest jakiś cień szansy, że może ktoś Was, lub Waszych znajomych tamtędy przejeżdżał i widział zdarzenie, a może nawet zarejestrował na kamerce. Bardzo proszę o udostępnianie.”
 
Zainteresowaliśmy się tą sprawą, ponieważ zawsze tępimy zachowania, gdy sprawca ucieka z miejsca zdarzenia. Dodatkowo, złote BMW E34 zostało zgłoszone przez Marcina do nas na prezentacje. 
 
Krótko o aucie – Marcin kupił je w 2013 roku jako standardowe 520i. Przez kolejne lata wprowadzał modyfikacje, włącznie z malowaniem całego nadwozia, a także stylistyczną przeróbką na M5, zbliżoną do tej z USA. W 2019 roku pod maskę zawędrował silnik LS3 z Corvetty. Moc? 523 KM i 671 Nm. 
 
Jeśli ktoś cokolwiek widział lub jest w stanie pomóc, kierujemy na fan page Marcina i jego E34
 
 
 

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Potrafi więcej niż BMW M4

Seryjne BMW M4 czuje się na torze jak ryba w wodzie, jednak zbudowany na jego bazie Manhart MH4 550 potrafi jeszcze więcej. Głównie dzięki temu, że pracujący nad samochodem inżynierowie Manharta unikali kompromisów. MH4 miał być narowisty, twardy i głośny. Trzylitrowy podwójnie doładowany silnik S55 ma karbonowy układ dolotowy firmy Eventuri, pozbawiony katalizatorów wydech ze stali nierdzewnej…

2002 GT4 Frua – najpiękniejszych coupé w historii BMW

W oparciu o mechanikę 2002 ti powstało jedno z najpiękniejszych coupé w historii BMW – wyprodukowany w zaledwie dwóch egzemplarzach prototyp 2002 GT4 Frua. Na przełomie lat 60. i 70. BMW szukało pomysłu na dalszy rozwój. Debiutujący w 1961 roku sedan Neue Klasse uratował firmę od upadku, jednak marka nie mogła opierać oferty wyłącznie na…