Wyciekło zdjęcie nowego BMW M5 G90 - Trends Magazines

Wyciekło zdjęcie nowego BMW M5 G90

Przygotowania nowego BMW M5 G90 są już na ostatniej prostej. Świadczy o tym zdjęcie tyłu auta, które wyciekło do sieci. 

Wiemy już jak wygląda nowe BMW Serii 5 i kwestią czasu było ukazanie się najmocniejszej wersji, czyli M5. Na razie żadne informacje nie są oficjalnie potwierdzone, ale teraz przynajmniej wiemy, jak wygląda tyłu auta. 

Dyskretna lotka na tylnej klapie oraz całkowicie niedyskretny dyfuzor to znaki wyróżniające nadchodzące M5. Cztery końcówki układu wydechowego są już charakterystyczne dla najmocniejszej „piątki” od czasów generacji E39

Co pod maską BMW M5 G90?

Elektryfikacja nie ominie M5, ale spokojnie, pod maską nie będzie silnika z sokowirówki, a porządne V8 choć z elektrycznym doładowaniem – to nowość. Jednostka napędowa to 4,4-litrowe V8 oraz motor elektryczny o mocy aż 200 KM. Łączna moc zespołu napędowego ma wynosić nawet 750 KM i 1000 Nm, co znaczy, że będziemy mieli do czynienia z najmocniejszym M5 w historii. 

Najnowsze BMW M5 będzie produkowane w fabryce w Dingolfing. Premiera sedana przewidziana jest dopiero na lipiec 2024 roku. Co ciekawe, ma pojawić się także Touring, czyli kombi, jednak na to przyjdzie nam poczekać do jesieni przyszłego roku.

 

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Corrado VR6 widok od tyłu

VW Corrado VR6 – którymi musisz pojeździć przed śmiercią

Corrado to sportowy model Volkswagena produkowany w latach 1988 1995 przez Karmann Coachworks w mieście Osnabrück. Prace nad prototypem, w którym zastosowano w tylnej części płytę podłogową z Passata B3, zaś przód był wspólny z Golfem i Jettą, rozpoczęto w 1984 roku. Pierwotnie Corrado miało być trzecią ewolucją Scirocco, lecz ze względu na o wiele…

BMW E30 320i Coupé. Dobrze doprawiony youngtimer

Kamil od dawna jest fanem BMW. Miał praktycznie wszystkie modele od E21 do E60. Ostatnim, z 370-konnym silnikiem, porusza się do dziś. Jednak to auto nie ma magii jak nagrodzone E30, do którego Kamil zawsze był szczególne przywiązany. W jego garażu zawsze jest miejsce na starszy model BMW. Kilka lat temu postanowił odrestaurować E21. Po…