Wybrał zły warsztat do wymiany opon. Widok tych felg aż boli - Trends Magazines

Wybrał zły warsztat do wymiany opon. Widok tych felg aż boli

Czasami właściciele drogich aut chcą przyoszczędzić i wybierają niewłaściwy warsztat do wykonania, wydawałoby się prostych napraw czy wymian. Tak zrobił właściciel BMW z dużymi felgami i tej decyzji szybko pożałował.

Wybór niewłaściwego warsztatu to jedno, ale niekompetencja ludzi tam pracujących to inna kwestia. Niektórzy boleśnie przekonują się o wyborze złej myjni, a inni warsztatu. Właściciel tego BMW (podpowiedzcie jaki model) zdecydował się na wymianę opon w nieautoryzowanym zakładzie wulkanizacyjnym.

Pół biedy, gdyby pracownicy uczciwie przyznali się, że nie podołają wymianie opon w tak dużych felgach. Ale Ci uparcie przyznali, że to dla nich bułka z masłem. Efekt możecie zobaczyć na filmiku.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez audi obsession | best CARS (@audi_obsession)

Bolesny widok, prawda? Brak doświadczenia wulkanizatorów sprawił, że właściciel BMW „Będzie Miał Wydatek” w postaci  nowego kompletu felg. 

2 komentarze

  1. Miesiąc temu nowe felgi mi zmasakrowało ASO także trzeba szukać firm specjalizujących się w drogich autach i dużych felgach, nie ma reguły 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW E39 528i prawie jak M5

Michał, podobnie jak jego kolega Przemek, z którym przyjechał na spotkanie z redakcją BMW TRENDS, fascynuje sięBMW prawie od zawsze. Obaj cenią komfort i podobny kierunek modyfikacji ‒ German Style. Jeżdżą jednak innymi modelami. Przemek wybrał E46. Michał ‒ E39. Jakiś czas temu, niezadowolony z grafitowego E39 523i, zmienił je na mroczne E39 528i. Samochód…

Audi_A6_allroad_ABT

Więcej mocy: A6 Allroad od ABT

Niemiecki tuner ABT przygotował pakiet dodatków dla Audi A6 Allroad. Ulepszenia silnika dostępne są dla aut benzynowych oraz wysokoprężnych. Moc Napędzany benzyną 55 TFSI dzięki jednostce sterującej ABT Engine Control, zamiast 340 KM ma teraz 408 KM. To wzrost o 20%. Jednocześnie moment obrotowy rośnie z 500 do 550 Nm. 55 TDI, najmocniejszy wśród silników…